בוש לא מוותר: אלה רק מהמורות במהלך הדרך

הפורוורד, שנמצא אצלו שרידים לקריש הדם: זו ירידה, אבל יהיה בסדר

מערכת אתר ערוץ הספורט  25.09.16 - 09:00
תחילת כתבה

כריס בוש לא מוותר. מספר ימים לאחר שנכשל בבדיקות הרפואיות לקראת המחנה של מיאמי היט, אחרי שהתגלו אצלו שרידים לקריש הדם, הפורוורד לא אמר נואש על הקריירה שלו. בוש פרסם הודעה בחשבון הטוויטר שלו: "יש מהמורות בדרך, אבל המטרות שלי נותרו זהות".

כזכור, רופאי קבוצת ה-NBA מצאו אצל בן ה-32 שריד לאחד משני קרישי הדם מהם סבל בשנתיים האחרונות ולא נתנו לו את האישור לפתוח את מחנה האימונים עם ההיט. בוש עצמו פרסם הודעת וידאו לצופיו בה הביע נכונות להמשיך ולהילחם על בריאותו.

"רק בגלל שיש עליות וירידות, זה לא אומר שאפסיק לחלוק איתכם את מה שעובר עליי. יש מהמורות בדרך, אבל זה לא משנה את הכוונות שלי ואת מה שאני רוצה להשיג. כרגע זהו זמן של ירידה, אבל הכל הולך להיות בסדר".

לפורוורד בן ה-32 נותרו עוד 3 שנים בחוזה, ששווה 75.8 מיליון דולר. על פי אותו דיווחים מסוף השבוע בארה"ב, לא מן הנמנע שבוש ינסה למצוא קבוצה שכן תסכים לתת לו לשחק, אך אם המצב יישאר כפי שעכשיו, הסיכויים לכך לא גבוהים. בוש נפגש עם הרופאים במיאמי ואף נסע לפגוש מומחים בניו יורק כדי להראות שהוא כן יכול לשחק. הקבוצה פרסמה הודעה לפיה: "בוש לא כשיר לשחק ועדיין לא ניתן לדעת מתי יחזור".

קריש הדם הנוכחי הוא שריד לאחד הקודמים מהם סבל בוש. כזכור, גם בעונה שעבר וגם בזו שלפניה סבל בוש מהמצב הרפואי, שהשבית אותו לחצי עונה בשני המקרים. בשנה שעברה בוש נאלץ להפסיק לשחק בסמוך למשחק האולסטאר. בשנה שלפני, זה קרה עוד קודם. אם ימשיך לסבול מקריש הדם, בוש לא יוכל להמשיך ולשחק והוא מתייעץ עם רופאים על דרכי הפעולה בהמשך.

יחזור לחייך? בוש (getty)
יחזור לחייך? בוש (getty)
הדפס