מסתדר לבד

לילה מפלצתי של ווסטברוק (51 נק', 13 ריב' ו-10 אסיסטים) סידר 110:113 לאוקלהומה סיטי בבית על פיניקס סאנס, שהשכיח את דוראנט. האחרון שרשם טריפל דאבל שכלל 50 נק' היה כרים עבדול ג'אבר ב-1975. בצל ההצגה, האקס (30 נק') השיג ניצחון בכורה בווריירס

מערכת אתר ערוץ הספורט  29.10.16 - 06:18
תחילת כתבה

דווקא בערב בו גולדן סטייט רשמה ניצחון בכורה בעידן קווין דוראנט, מי שגנב את ההצגה היה דווקא חברו הטוב מהת'אנדר, ראסל ווסטברוק. כמו שרק הוא יודע, הכוכב של אוקלהומה סיטי הראה מי בעל הבית, והמנהיג הבלתי מעורער של הת'אנדר. בערב שיא, שכלל טריפל דאבל היסטורי, הוא סידר לבילי דונובן 110:113 דרמטי על פיניקס. מנגד, דוראנט הצטיין בעוד משחק פושר של הווריירס שגברו על ניו אורלינס.

אוקלהומה סיטי - פיניקס סאנס 110:113
51 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. זו שורת הסטטיסטיקה יוצאת הדופן של ראסל ווטסברוק הערב, שהפך לשחקן הראשון מאז 1975 שרושם טריפל דאבל שכולל 50 נקודות. מי האחרון שעשה את זה? כרים עבדול ג'אבר האגדי, במה שהמחיש את הלילה ההיסטורי של כוכב הת'אנדר. הכוכב עשה עם 44 זריקות (!) במשחק אחד, כשרק קובי בראיינט ניסה את כוחו יותר פעמים במשחק אחד אשתקד.

זה היה מפגש רווי מהפכים, וכזה שמזכיר לנו למה אנחנו כל כך אוהבים כדורסל. פיניקס עוד הוליכה ברבע הראשון 25:40, שהראו שזה הערב שלהם. רק לצורך השוואה, בכל העונה שעברה הסאנס לא קלעו ברבע הראשון של משחק כמו דומה של נקודות. טי. ג'יי וורן היה האיש החם אצל האורחת (30 נקודות), כשווסטברוק נראה מנומנם עם 6 נקודות בלבד. גם במחצית השניה זה היה נראה כמו משחק מנומנם של הכוכב, כשוויקטור אודליפו (21 נק') היה זה שלקח אחריות ונגס בהפרש.

אולם במחצית השניה זו הייתה הופעה שכל כולה ראסל ווסטברוק. הכוכב היה בכל מקום, כשאסיסט שלו לאנדרה רוברסון סידר יתרון 98:102, שתי דקות ו-40 שניות לסיום. אולם דווין בוקר הגיב עם 2 נקודות שלו שכפו 102:102 בדרך להארכה. במאני טיים של המשחק הגיע שוב ווסטברוק שעם 7 נקודות דאג להשאיר את הניצחון בבית בהופעה היסטורית. כמה שיחק דראגן בנדר אתם שואלים? אקס מכבי ת"א שותף ל-7 דקות בלבד ולא קלע, במה שמעיד על מעמדו בסאנס. 

ניו אורלינס - גולדן סטייט 122:114
בצל הערב ההיסטורי של ווטסברוק, גולדן סטייט ידעה שאסור לה למעוד פעם נוספת, בטח לא נגד ניו אורלינס החלשה. חבורת הכוכבים עמדה במשימה למרות משחק לא מרשים במיוחד, והשיגה 114:122 בחוץ על הפליקנס.

הרכש הנוצץ הראה מדוע סטיב קר התעקש לצרף אותו ורשם משחק נהדר עם 30 נקודות. סגנית האלופה ניצחה בעיקר בזכות הרבע הראשון שהיה במעמד צד אחד בו בלט דוראנט, שסידר יתרון 22:32 בסיומו. לאחר מכן גולדן סטייט נעלמה, ומי שניצל זאת היה אנטוני דיוויס שרשם עוד ערב נהדר, כשצמצם ל-50:59 בתום הרבע השני.

גולדן סטייט ניסתה לברוח במחצית השניה בזכות שלשות של סטף קרי וקליי תומפסון, אך קלעו ב-32.1% בלבד, שזה הרבה פחות ממה שהתרגלנו מהם. דיוויס המשיך ללהוט והשלים דאבל דאבל, אבל לא הצליח להחזיר את קבוצתו לתמונה, כאשר גולדן סטייט שמרה על יתרון מבטיח עד הסיום.

דוראנט רשם ערב נהדר עם דאבל דאבל שכלל 30 נקודות ו-17 ריבאונדים, שנראים כמו מספרים פושרים לעומת ההצגה של ווטסברוק באוקלהומה סיטי. קליי תומפסון (26) וסטף קרי (23) דאגו לשחרר לחץ אצל גולדן סטייט. למרות הניצחון, גולדן סטייט רחוקה מלהציג את הכדורסל שמצפים ממנה, והיא עדיין לא הקבוצה הדורסנית שכולם חשבו שהיא תהיה. מנגד, דיוויס יכול להמשיך להיות מאוכזב שהוא כנראה בקבוצה הלא נכונה. הכוכב רשם 45 נקודות ו-17 ריבאונדים ששוב לא הספיקו לפליקנס. הוא יכול להתנחם בכך שהוא נכנס גם לספרי ההיסטוריה כשהפך לשחקן שקלע הכי הרבה נקודות בשני משחקים רצופים (102). נתון בהחלט מרשים.

תוצאה נוספת: דאלאס-יוסטון  98:106

בווידאו: המיטב של דוראנט מהלילה

הדפס