כספי פנה לראשי סקרמנטו: מעוניין לעזוב את הקבוצה

הישראלי הראשון ב-NBA נקט בצעד דרמטי בעקבות האכזבה ממעמדו. טורונטו, בוסטון וניו יורק הביעו עניין בפורוורד, שעשוי להיות מעורב בטרייד כבר בתקופה הקרובה

רועי גלדסטון
רועי גלדסטון  12.11.16 - 18:00
תחילת כתבה

הישראלי הראשון ב-NBA, עמרי כספי, מאוכזב מאוד ממעמדו בסקרמנטו קינגס. בצד חריג פנה (שבת) הפורוורד לראשי הקבוצה וביקש להשתחרר באופן מיידי.

הישראלי שנכנס לעונתו השמינית בליגה הטובה בעולם, לא מרוצה מהעובדה שמספר הדקות שלו ירד משמעותית. משבוע לשבוע נראה כי הסטטוס שלו בקבוצה מקליפורניה נפגע, זאת גם בעקבות הבאת מספר שחקנים על העמדה שלו בקיץ הנוכחי.

כזכור כספי חתם בתחילת שנה שעברה חוזה לשנתיים בסכום של 6 מיליון דולר. לאחר עונה מוצלחת במיוחד בה קלע 11.8 נקודות למשחק ושותף ב-69 משחקים, מעמדו ירד בפתיחת העונה הנוכחית. הישראלי משחק קצת יותר מ-15 דקות וקולע 4.3 נקודות למשחק. מתוך שישה משחקים בהם שותף, הוא פתח בחמישייה רק במשחק אחד. כספי יודע שמדובר בשנת "חוזה" קריטית להמשך עתידו בליגה.

על פי מקורב לסוד העניינים, בכספי מביעות עניין טורונטו, ניו יורק ובוסטון כאשר בימים האחרונים דובר על אפשרות לטרייד בין אחת מהקבוצות, אבל נכון לעכשיו האפשרות הזאת ירדה מהפרק. בכל מקרה לא מן הנמנע שכספי יעזוב את הקינגס בחודש הקרוב.

הדפס