הצרות לא נגמרות: כספי נפצע וייעדר כשבועיים

פורוורד סקרמנטו, שלא מרבה לקבל הזדמנויות העונה, סובל ממתיחה

מערכת אתר ערוץ הספורט  18.01.17 - 01:00
תחילת כתבה

אם לא מספיקה העובדה שהוא ממעט לקבל דקות העונה בסקרמנטו מסיבות מקצועיות, כעת עומרי כספי ייאלץ להחמיץ משחקים בגלל פציעה. הפורוורד לא סיים את אימון הקבוצה ביום שני בעקבות כאבים ברגלו ולאחר מכן עבר בדיקת MRI שגילתה מתיחה בשריר, מה שיגרום לו להיעדר כשבועיים מהמהגרשים.

הפציעה עלולה לפגוע בסיכויים שלו לעבור בטרייד, שכן המועמד האחרון לביצוע העברות ב-NBA הוא ב-23 בפברואר, כלומר בעוד מעט יותר מחודש. בכל מקרה, כשבוע לפני כן תצא הליגה לפגרת האולסטאר ולא ברור אם כספי יראה פרקט עד אז, גם לנוכח הפציעה וגם בעקבות חוסר האמון של המאמן דייב ייגר ביכולתו לעזור לקבוצה.

מתוך 40 משחקים של סקרמנטו העונה, כספי שותף רק ב-22 (יש לציין גם כי הוא סבל ממחלה בתחילת העונה ולא כל המשחקים שבהם לא שיחק היו מסיבה מקצועית). בסך הכל הוא שיחק בממוצע 18 דקות למשחק, קלע 5.9 נקודות, הוריד 4.1 ריבאונדים ומסר 1.2 אסיסטים, כשהוא מדייק ב-38 אחוזים מהשלוש ו-45.3 אחוזים מהשדה.

מדובר בירידה משמעותית לעומת העונה שעברה, בה שיחק 27.2 דקות בממוצע ב-69 משחקים, קלע שיא קריירה של 11.8 נקודות למשחק והוריד 5.9 ריבאונדים. כספי, יש לציין, מסיים את חוזהו בתום העונה ולכן מעוניין יהיה לעבור לקבוצה שתיתן לו כמה שיותר דקות על מנת שיוכל להציג את יכולתו לקראת הדיונים על החוזה הבא. אוקלהומה סיטי וניו יורק ניקס היו בין הקבוצות שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו.

הדפס