כספי: "אשחק לצד קו קדמי מהטובים אי פעם"

כספי על המעבר לניו אורלינס. קאזינס: עדיין לא עיכלתי את מה שקרה

מערכת אתר ערוץ הספורט  21.02.17 - 21:56

תגיות: NBAעומרי כספי

תחילת כתבה

נותרו יומיים לתום חלון ההעברות ב-NBA, אבל לשאר הקבוצות יהיה קשה להתעלות על מה שהתרחש לפני כ-48 שעות. למי שלא היה על כדור הארץ, דימרקוס קאזינס עבר יחד עם עומרי כספי לניו אורלינס תמורת באדי הילד, טייריק אוואנס ולנגסטון גלוואי ושתי בחירות דראפט באחד הטריידים הגדולים בליגה בשנים האחרונות.

המעבר תפס את השחקנים בזמן חופשת האולסטאר כך שהיה להם זמן לעכל את החדשות ולהתארגן לקראת המעבר לקבוצה החדשה. התקשורת המקומית בסקרמנטו תפסה את כספי רגע לפני שהוא עולה על המטוס ושוחחה איתו על היממה האחרונה.  "הייתי מופתע, הכל קרה מהר", סיפר הפורוורד, שעובר לקבוצה רביעית ב-NBA, "ישבתי על ספה עם אשתי ושמעתי דיווחים שקאזינס יעבור בטרייד ושנייה לאחר מכן זה התקדם ואז גם השם שלי עלה. הרגשות מעורבים. לא האמנתי שזה יקרה. תמיד יש דיבורים. אנחנו פה עכשיו, זה העסק, אני מתרגש לקראת ההזדמנות בניו אורלינס. תהיה לי הזדמנות לשחק עם אחד הקווים הקדמיים בהיסטוריה".

עם כל הכבוד לכספי, את עיקר הרעש עשה המעבר של קאזינס, שייצור יחד עם אנתוני דייויס צמד אימתני בקו הקדמי. עבור הסנטר מדובר במעבר ראשון מאז נבחר בדראפט על ידי הקינגס ב-2010. "היומיים האחרונים היו מרגשים", הוא סיפר, "היה קשה לאסוף את עצמי כי הכל קורה כ"כ מהר. אני מתרגש. לא קל להתמודד עם שינוי. אתמודד עם זה צעד אחר צעד. אלך לשם עם ראש פתוח ואנסה לעזור לקבוצה לעלות לפלייאוף"

קאזינס המשיך: "זה קרה בין לילה, זה קשה. הגעתי הביתה והייתי צריך להכין את החפצים שלי במהרה. כבר חשבתי שאבוא לנוח כמה ימים. עברו עליי יומיים משוגעים, אבל זה הטבע של העסק הזה. הייתי בשוק כששמעתי שזה קורה. זה לא נראה אמיתי, כמו חלום. זה עדיין לא נחת".

על הקבוצה אותה עוזב הוסיף הסנטר: "יכול להיות שלא השפעתי כמו שרציתי, אבל השפעתי בדרכים אחרות. זה שאני עוזב לא אומר שהשתנה משהו. אני עדיין אוהב את העיר, את האוהדים. זה לא ישתנה לעולם. זה עדיין בית בשבילי. הדבר היחיד שהשתנה זה השם בקדמת החולצה. תודה לכולם על הזכרונות, תודה שהתמודדתם עם האדיוט הזה במשך שש שנים. נתראה בקרוב".

הדפס