איבד את זה: צפו בשאק מגלה שלברון עבר אותו

הדיזל הגיב בהומור אחרי שירד למקום השמיני ברשימת קלעי כל הזמנים. ג'יימס: "אין לזה שום משמעות". על ההפסד של קליבלנד לשיקאגו: "אנחנו במצב לא טוב ויש לנו הרבה עבודה"

מערכת אתר ערוץ הספורט  31.03.17 - 09:22
תחילת כתבה

דווקא כשאפשר לראות את הפלייאוף מעבר לפינה, קליבלנד לא ממש מרשימה. האלופה ספגה הלילה (בין חמישי לשישי) את הפסד החמישי ב-7 המשחקים האחרונים והפעם שיקאגו הייתה זו שחגגה על חשבון לברון ג'יימס וחבריו עם 93:99 ביונייטד סנטר. הסופרסטאר עבר את שאקיל אוניל ועלה למקום השביעי ברשימת קלעי כל הזמנים, אבל זה לא ממש מעניין אותו כמו הכושר של הקאבס.

"אני לא מאוכזב מהמאמץ שלנו, אבל אנחנו במצב לא טוב", אמר קינג ג'יימס, "אנחנו צריכים לנסות למצוא לזה פיתרון. אנחנו מתאמצים, אבל לא מרוכזים לאורך כל 48 הדקות". קליבלנד ירדה למאזן 10:6 במרץ וזו הפעם הראשונה שהוא חווה כמות הפסדים בדאבל-פיגרס בחודש אחד מאז נובמבר 2003 - החודש הראשון שלו בליגה. יש לציין שלקאבס היו 12 משחקי חוץ במרץ, שזה שיא מועדון.

ג'יימס שמיהר לאוטובוס של קליבלנד, הוסיף: "האם אנחנו מחכים שמרץ יסתיים? לא, זה חלק מהתהליך. מחר יהיה יום חדש ותהיה לנו הזדמנות חדשה, יש לנו הרבה עבודה ולא הרבה זמן". על כך שעבר את אוניל בדרך למקום השביעי אמר לברון: "שאק הוא אחד הגדולים ששיחקו את המשחק והוא כמו אח גדול עבורי, אבל זה לא מעניין אותי שעברתי אותו, אין לזה שום משמעות". הדיזל עצמו הגיב בהומור לירידה למקום השמיני.

קיירי אירווינג אמר: "אני לא נבהל מהמצב שלנו ואני לא חושב שמישהו בחדר ההלבשה שלנו צריך להיבהל מהמצב. זה נראה רע, אבל אנחנו נהיה בסדר ונצא מזה". הגארד גם הוסיף: "עשינו צעד קדימה אחרי המשחק", אבל סירב לפרט מה קרה בחדר ההלבשה.

הדפס