דיווח: קיירי אירווינג ביקש לעזוב את קליבלנד

רכז הקאבס רוצה להיות השחקן הבכיר ומעדיף להגיע לספרס, לניקס, להיט או לוולבס. לברון הופתע והתאכזב. גאסול סיכם לשלוש שנים נוספות בסן אנטוניו

מערכת אתר ערוץ הספורט  21.07.17 - 22:48
תחילת כתבה

קצת יותר מחודש אחרי שקליבלנד נכנעה 4:1 בסדרת הגמר לגולדן סטייט, ורבות דובר על הפגרה הלא מוצלחת שעברו הקאבס. פרידה מהג'נרל מנג'ר דייויד גריפין הייתה ההתחלה, אחריה המגעים הכושלים עם צ'ונסי בילאפס להחליפו, וכעת, ב-ESPN מדווחים שקיירי אירווינג ביקש מהנהלת הקבוצה להעבירו בטרייד.

הכתב הבכיר בריאן ווינדהורסט מספר שאירווינג הגיש בשבוע שעבר את הבקשה לדן גילברט, לאחר שמאס בהיותו אופציה שנייה בקבוצה אחרי לברון ג'יימס וכי הוא אינו מעוניין יותר לשחק לצידו, אלא להגיע לקבוצה בה יהיה השחקן הבכיר. עמיתו של ווינדהורסט, אדריאן ווז'נראוסקי דיווח כי בין האופציות המועדפות על אירווינג נמנית סן אנטוניו. בנוסף הוזכרו גם ניו יורק, מיאמי ומינסוטה כמועמדות להביאו.

על פי הדיווחים, כשנודע לו על בקשת אירווינג לברון היה מופתע ומאוכזב, וחברים נוספים לקבוצה גילו על כוונותיו של קיירי בימים האחרונים. הידיעה מגיעה ימים ספורים לאחר שאירווינג סיפר בראיון כי קליבלנד נמצאת ב"מקום מוזר", בהתייחס לעמדתה ביחס לגולדן סטייט ולאור ההתחזקות של מספר קבוצות, לרבות יוסטון (כריס פול), אוקלהומה סיטי (פול ג'ורג') ובוסטון (גורדון הייוורד). מדובר בתפנית מעניינת ביחס לג'יימס עצמו, שיסיים את חוזהו בקליבלנד בעוד שנה וכבר נטען כי קיים סיכוי טוב שהוא יחליט לעזוב ללוס אנג'לס לייקרס.

אירווינג משחק בקליבלנד מאז שנבחר במקום הראשון בדראפט 2011, ולאחר שלוש עונות כושלות ככוכב הקבוצה, הפך לכינור שני מוצלח בעידן השני של לברון ג'יימס באוהיו, במהלכו הקאבלירס הגיעו לשלושה גמרים ברציפות וזכו באליפות היסטורית לפני כשנה. אירווינג כמובן היה מגיבורי הסדרה, עם שלשה קריטית בדקה האחרונה של משחק מספר 7.

פאו גאסול סיכם על חוזה חדש לשלוש שנים בסן אנטוניו, כך מדווחים הערב בארצות הברית. הביג מן הספרדי, שיצא מחוזהו הקודם בספרס, יישאר בטקסס כמעט עד גיל 40. טרם התגלו פרטי החוזה, אך ברור כי מדובר בשכר נמוך משמעותית מזה שהיה עתיד להרוויח בחוזה המקורי, כ-16 מיליון דולר.
הדפס