הפורמט באולסטאר ה-NBA עבר שינוי דרסטי

שני קפטנים יבחרו את הקבוצות, ללא קשר למזרח ומערב

מערכת אתר ערוץ הספורט  03.10.17 - 22:27

תגיות: NBA

תחילת כתבה

השיטה באולסטאר ה-NBA תשתנה החל מהעונה הקרובה בצורה דרסטית, כך הודיעה הנהלת הליגה הערב (שלישי). שני קפטנים יבחרו את השחקנים בקבוצה שלהם, ללא קשר למזרח או למערב. השחקנים שיזכו במירב הקולות הרב ביותר יוכרזו כקפטנים ויקבלו כוח גדול לידיים.

לפי השיטה, עדיין יהיו 12 שחקנים מהמזרח והמערב עבור המשחק שייערך ב-18 בפברואר בלוס אנג'לס. חמישה שחקנים מכל איזור ייבחרו כפותחים בחמישייה, כאשר הצבעת האוהדים תהיה שווה 50 אחוזים מהבחירה, בחירת השחקנים תהיה שווה 25 אחוזים נוספים ובחירתה של התקשורת תהיה שווה 25 אחוזים גם כן. שבעת המחליפים מכל איזור יבחרו ע"י המאמנים של המזרח והמערב.

השיטה החדשה תאפשר לשחקנים מכל איזור לשחק אחד נגד השני ותאפשר לשחקנים באותה הקבוצה להיפגש. אפשרי בהחלט, ששחקן שנבחר לחמישייה הפותחת, לא יוכל להתחיל את המשחק על הפרקט. לדוגמא, בעונה שעברה, לברון ג'יימס וסטף קרי קיבלו את מירב הקולות במזרח ובמערב בהתאמה. הבחירה אגב, תתחיל בערב חג המולד, כאשר החמישיות הפותחות יוכרזו ב-18 בינואר.

"אני מרוצה ממה שהשחקנים והליגה עשו כדי לשפר את משחק האולסטאר", אמר כריס פול, נשיא ארגון השחקנים. "אנחנו מצפים לתת ערב מהנה בלוס אנג'לס".

המאמנים יבחרו לפי השיטה הישנה. שני המאמנים עם המאזן הטוב ביותר שבועיים לפני המשחק, יקבלו את הכבוד להוביל את הקבוצה שתיבחר ע"י הקפטנים מכל איזור. סטיב קר ובראד סטיבנס שאימנו שעונה שעברה לא יוכלו להיבחר.

כספי. אולי קרי יבחר בו? (getty)
כספי. אולי קרי יבחר בו? (getty)
הדפס