קיד: אנטטוקומפו הציב רף גבוה להמשך העונה

היווני של הבאקס להט. בוקר מהסאנס: זה הרגיש כמו 5 הפסדים

מערכת אתר ערוץ הספורט  19.10.17 - 09:20

תגיות: NBA

תחילת כתבה

יאניס אנטטוקומפו לא יכול היה לקוות לפתיחה טובה יותר לעונה החמישית שלו ב-NBA. הגריק פריק הוביל את מילווקי לניצחון 100:108 על בוסטון, שעדיין נמצאת בטראומה מהפציעה של גורדון הייוורד עם 37 נקודות, 13 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות ב-36 דקות משחק.

אנטטוקומפו, יש לזכור, רק בן 22 ואחרי שבשנה שעברה הפך לאולסטאר, זכה בתואר השחקן המשתפר ונבחר לחמישייה השניה של ה-NBA, הרף העונה גבוה יותר. את השיא לנקודות במשחק פתיחה עבור הבאקס הוא עדיין לא שבר (קארים עבדול ג'אבר עם 41), אבל בקצב הזה, שמו יוזכר כמועמד ל-MVP בסוף העונה.

"אנחנו תמיד מציבים רף גבוה ליאניס", אמר בתום המשחק מאמן מילווקי, ג'ייסון קיד, "עבור הופעת הפתיחה שלו העונה, הוא הציב את הרף גבוה ואנחנו מתכוונים לדרוש ממנו להמשיך כך". היווני עצמו סיפר על הרגע בו החליט להשתלט על המשחק אחרי פתיחה חלשה: "ג'ייסון טרי פנה אליי על הספסל ואמר לי "אני חייב להיות מרוכז, אתה חייב ליצור מהלכים, אתה חייב לוודא שננצח".

גם בנוגע למטרות של הקבוצה העונה, אנטטוקומפו לא מוריד ציפיות: "אנחנו יכולים להשיג דברים גדולים העונה. אנחנו פשוט חייבים להישאר מפוקסים, להישאר רגועים. אנחנו אנדרדוגים. אנחנו לא קבוצה משוק גדול, אנחנו צעירים, אז אנחנו פשוט צריכים לשחק כאילו יש לנו מה להוכיח בתקווה להיות אחת הקבוצות הטובות ביותר במזרח". המשחק הבא של מילווקי, מול קליבלנד, אולי ייתן אינדיקציה טובה יותר לאיפה הקבוצה הזו עשויה להגיע.

"בעטו לנו בתחת"
במערב, פיניקס נכנס לפנות בוקר לצד הלא נכון של ההיסטוריה, כאשר ספגה את ההפסד הגבוה ביותר בתולדותיה והגבוה ביותר אי פעם במשחק פתיחה, 124:76 לפורטלנד. אמנם מדובר בחבורה צעירה של שחקנים, אבל מכישרונות כמו דווין בוקר, אריק בלדסו וטי.ג'יי וורן בהחלט אפשר לצפות ליותר.

"אני מאוד מאוכזב", אמר בוקר לאחר המשחק כשפרצופו אומר הכל על מצב הקבוצה שלו, "בעטו לנו בתחת מההתחלה עד הסוף. זו קריאת השכמה עבורנו. למזלנו, זה רק הפסד אחד. זה הרגיש כמו חמישה. איך קורה שאנחנו לא מתחרים במשחק הראשון בבית? זו שאלה טובה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. אי אפשר להאשים אף אחד".

המאמן, ארל ווטסון, זרק לאוויר את הקלישאות הידיעות: "אנחנו חייבים להתעלות מעל זה. יש עוד 81 משחקים, הכל יכול לקרות. אנחנו צריכים להיות חיוביים ולהישאר מציאותיים. אנחנו מבינים מה קרה, אנחנו לא יכולים לברוח מזה. אנחנו צריכים לחבק את זה כקבוצה".

צפו בתקציר >>

הדפס