"אני יכול לשחק גם כסנטר, זה לא משנה לי"

לברון אחרי שכיכב כרכז. ווייד: "היה לי נוח לעלות מהספסל"

מערכת אתר ערוץ הספורט  25.10.17 - 08:08

תגיות: NBA

תחילת כתבה

קליבלנד קאברלירס התחילה למצוא את הקצב שלה. הלילה (בין שלישי לרביעי), הקאבס גברו 112:119 על שיקאגו בולס והצליחו לעלות למאזן 1:3 מפתיחת העונה. הדבר המפתיע של הלילה היה ההחלטה של טיירון לו לפתוח עם לברון ג'יימס כרכז, משהו שלא קרה לו מאז 2005. הסופרסטאר הסתדר נפלא עם ההחלטה וסיים עם 34 נקודות ו-13 אסיסטים.

"מאז שהייתי ילד למדתי לשחק בכל עמדה על המגרש", אמר ג'יימס בסיום המשחק, "אני יודע מה לעשות בכל עמדה ועד היום איפה שיציבו אותי אני אעשה את הדברים הכי טובים, כי אני יודע מה עושים. אני יודע איפה אני אמור להיות, ואיפה שאר השחקנים אמורים להיות". קינג ג'יימס אמר כי הוא מוכן לשחק בכל מקום: "אני יכול לשחק גם סנטר בצורה טובה, אם ישימו אותי שם".

"כשאני משחק כרכז אני דואג יותר לחבר'ה, בעיקר במשחק המעבר. אני מחפש יותר ולראות את מי אפשר לערב". לברון החמיא לספסל של קליבלנד, שהיה משמעותי מאוד: "הספסל ניצח לנו את המשחק, בלי ספק, כולם עלו חדים. אני שמח שדוויין ווייד מצא את הקצב שלו. אנחנו צריכים להתחיל את המשחק עם יותר אנרגיות ולא להיקלע לפיגור מוקדם, כמו שקורה עד עכשיו".

יכול לשחק בכל עמדה. לברון (getty)
יכול לשחק בכל עמדה. לברון (getty)

ווייד, שביקש לאחר המשחק האחרון לצאת מהחמיישיה ולעלות מהספסל, סיפר איך הרגיש: "היה לי כיף והצלחתי להיות מרוכז היום. היה לי נוח לעלות מהספסל ואני רוצה לחזור לעשות את מה שעשיתי עד כה. העבודה שלנו היא להיכנס ולעזור לחמישייה הראשונה. תסתכלו על הספסל של גולדן סטייט, הוא אף פעם לא מוריד את הרמה ולזה אנחנו רוצים להגיע. ברור שיש לנו הרבה עבודה, אבל אני אוהב את מה שאני רואה".

כמו לברון, גם "פלאש" מבין שפתיחת המשחקים של הקאבס לא עובדת בצורה טובה: "אין ספק, האנרגיה שלנו בתחילת המשחק צריכה להיות טובה יותר. אנחנו, כשחקני ספסל, צריכים לעזור לחמישייה הראשונה, גם בדברים שאנחנו רואים מבחוץ, ולהגיד מה לא עובד כדי שההתחלה תיראה אחרת".

נוח לו במעמדו החדש. ווייד (getty)
נוח לו במעמדו החדש. ווייד (getty)
הדפס