סטיב קר: "אין לי מילים. כספי היה סיפור המשחק"

מאמן הווריירס החמיא לישראלי, שהיה חלק משמעותי מהקאמבק בניצחון על וושינגטון. כספי: "כשאקבל הזדמנויות, אביא את האנרגיה". וגם: גרין מאשים את ה-NBA בהרחקתו

מערכת אתר ערוץ הספורט  28.10.17 - 09:57

תגיות: NBA

תחילת כתבה

עומרי כספי הראה הבוקר (שבת) למה האלופה גולדן סטייט ווריירס הביאה אותו בקיץ האחרון. הישראלי נכנס למגרש בפיגור 80:64 ברבע השלישי והיה חלק משמעותי מהמפך הגדול של הווריירס בדרך לניצחון 117:120 על וושינגטון. הוא סיים את המשחק עם מדד הפלוס מינוס הגבוה על המגרש (17+) וזכה למחמאות רבות ברשתות החברתיות על רוח הלחימה שהכניס בקבוצה, על המגרש ומהספסל.

באופן כללי, הספסל של גולדן סטייט היה זה שהביא לה את הניצחון הלילה. מלבד המשחק הטוב של כספי (8 נק'), הצוות המסייע בראשות דייויד ווסט (16 נקודות ב-15 דקות), הוביל את המהפך. קוון לוני הצעיר קלע 9 נק' והוסיף 5 ריבאונדים ואנדרה איגודלה הוותיק תרם 7 נקודות, 4 אסיסטים והרבה קשיחות בדקות ההכרעה.

עומרי כספי סיכם בצניעות: "היה מאוד כיף. הייתה לנו הזדמנות לחזור למשחק ועשינו את זה. אני מקווה לשחק במשחק הבא. כשאני אקבל הזדמנות אני אביא את האנרגיה ואעשה כל מה שאני יכול כדי לעזור לקבוצה לנצח".

בסיום המשחק התייחס המאמן, סטיב קר, לתרומה של הישראלי ושאר שחקני הספסל: זה היה הסיפור של המשחק, הספסל שלנו. היינו נוראיים במשך 2 וחצי רבעים, אבל הצלחנו לחזור ברבע השלישי בזכות שחקני הספסל שלנו. אין לי מילים להגיד על כספי, הוא תמיד מוכן. אני לא חושב שאם דריימונד היה מורחק עומרי היה משחק, אבל זה יצא לטובה".

צפו בתקציר המלא >>>

החמיא לישראלי. קר (getty)
החמיא לישראלי. קר (getty)

קר החמיא גם לקוון לוני הצעיר: "גם לוני לא היה נכנס. אני לא יכול להיות שמח יותר בשבילו, הוא עובד קשה מאוד ועבר שני ניתוחים בשנתיים האחרונות. הוא הגיע לעונה בכושר מצוין ואני רוצה להפעיל אותו יותר, כי מגיע לו. כספי ולוני היו סיפור המשחק מבחינתי".

מי שתפס לא מעט כותרות היה גם דריימונד גרין, שבמהלך הרבע השני התקוטט עם בראדלי ביל. בסופו של דבר שני השחקנים הורחקו, וזו הייתה העבירה הטכנית ה-7 של פורוורד הווריירס בחמישה משחקים בלבד, כנראה בדרך לשיא חדש. "מה אני אמור לעשות אם מישהו מכה אותי פעמיים? זה משהו שאתה מלמד את הילד שלך לא להרשות שיקרה. מה הייתי אמור לעשות?". גרין האשים את הליגה בהרחקה, ולאחר שנשאל אם יש לו היסטוריה בעייתי מול ביל, השיב: "יש לי היסטוריה עם ה-NBA. זו הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה, שבגללה הורחקתי".

הדפס