פופוביץ' החמיא: "קיירי יודע מה הוא עושה"

כוכב בוסטון בלט מול הספרס בדרך לניצחון חמישי ברציפות. סטיבנס: "הוא התאקלם במהירות"

מערכת אתר ערוץ הספורט  31.10.17 - 08:42

תגיות: NBA

תחילת כתבה

בוסטון סלטיקס חגגה הלילה (בין שני לשלישי) ניצחון חמישי ברציפות אחרי 94:108 סופר מרשים על סן אנטוניו של גרג פופוביץ' ומי בכלל זוכר שהיא פתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים? אחרי הפציעה המתסכלת של גורדון הייוורד, הירוקים נראו שבורים אבל הצליחו להתגבר על זה ונהנים מכושר אדיר במשחקים האחרונים.

"אחרי הפציעה של הייוורד, לא בדיוק ידענו מה אנחנו בתור קבוצה", הודה הסנטר אל הורפורד אחרי הניצחון על הספרס והתגאה: "שיחקנו יחד ונלחמנו יחד כיחידה אחת". קיירי ארווינג המשיך לספק את הסחורה גם הלילה וקלע 24 נקודות, בפעם השלישית ברציפות, ובדרך לניצחון ראשון על חשבון סן אנטוניו מאז שנת 2011 (!), ניצחון שקטע רצף של עשרה הפסדים רצופים לספרס.

בוסטון ניצחה את סן אנטוניו לראשונה מאז 2011 (getty)
בוסטון ניצחה את סן אנטוניו לראשונה מאז 2011 (getty)

מאמן בוסטון, בראד סטיבנס, התמוגג מהיכולת של הסופרסטאר שלו והחמיא לו בסיום: "רואים שקיירי מרגיש יותר ויותר נוח בכל פעם שהוא עולה על הפרקט. הדברים מתחברים לנו ובמקביל גם לו. צריך לזכור שהוא הגיע לקבוצה חדשה, הוא משחק עם שחקנים חדשים וצריך לעבוד על כימיה חדשה. זה לא מובן מאליו ואנחנו מעריכים את המאמץ שלו, לא במקרה הוא התאקלם כל כך במהירות ובקלות".

בצד המפסיד, זה היה המשחק הראשון העונה שלמרקוס אולדריג' לא הוביל את סן אנטוניו והוא סיים רק עם 11 נקודות אחרי ערב די מאכזב, הן מבחינה אישית והן מבחינה קבוצתית. "הוא לא היה שונה משום ערב אחר שראיתי אותו משחק", הגן עליו המאמן גרג פופוביץ'. "הוא שחקן יוצא מן הכלל. חושבים שזה הולך להשתנות? אני בטוח שלא". פופוביץ' גם ידע להחמיא לארווינג ואמר עליו: "קיירי יודע מה הוא עושה והוא עושה את זה מצויין".

החלטה שהביאה להרמת גבה בסן אנטוניו הייתה להעניק למאנו ג'ינובילי הוותיק מנוחה, במיוחד כשטוני פארקר וקוואי לנארד פצועים ולא עמדו לרשותו של פופוביץ'. "אני החלטתי לתת לו את המנוחה. זה דבר שאני אף פעם לא עושה", התלוצץ המאמן. אגב, זה היה ההפסד השני ברציפות של סן אנטוניו במסגרת מסע משחקי החוץ המוקדם שלה והיא נותרה עם ניצחון אחד מארבעת משחקי החוץ האחרונים.

ביקורת על הספסול של ג'ינובילי. פופוביץ' (getty)
ביקורת על הספסול של ג'ינובילי. פופוביץ' (getty)
הדפס