הכי גדול מאז צ'מברליין: השיאים של הארדן

הרוקטס ציננו את הכוכב בהפתעה. ווייד בביקורת על חבריו

מערכת אתר ערוץ הספורט  06.11.17 - 11:35

תגיות: NBA

תחילת כתבהלילה אדיר של שיאי קריירה תפס את רוב תשומת הלב ב-NBA, עם תצוגות על של ג'יימס הארדן (56 נקודות) וקריסטפס פורזינגיס (40). הכוכב של יוסטון גם עשה זאת עם אחוזים מדהימים, 75% מהשדה (19 מ-25) והפך לשני בהיסטוריה עם לפחות 50 נקודות ו-10 אסיסטים באחוזים כאלה, אחרי ווילט צ'מברליין.

יחד עם 13 האסיסטים, הארדן קלע או מסר ב-91 מ-137 הנקודות של הרוקטס בניצחון על הג'אז. זהו הנתון השלישי בגובהו אי פעם, אחרי צ'מברליין (104) והארדן ב-31 בדצמבר 2016, כשקלע 51 ומסר 17 אסיסטים בניצחון על הניקס. חבריו ברוקטס דאגו לצנן אותו בסיום עם מקלחת של בקבוקי מים.





פורזינגיס נהנה מהערב הגדול שלו בגארדן, שגם כלל קאמבק מפיגור 19 נקודות נגד אינדיאנה. אחרי 17 משחקים של 40 נקודות מכרמלו אנתוני, חד הקרן רשם אחד משלו: "לא משנה נגד מי אנחנו משחקים, מנסים להיות פיזיים נגדי. אני מנסה לשחק את המשחק שלי ולהישאר רגוע מבחינה מנטאלית. האתגר אף פעם לא גדול מדי עבורי. אני ידעתי בתחילת העונה שמלו לא יהיה כאן ושאני אהיה האופציה הראשונה. התכוננתי לזה, אני שמח שאני מסוגל לשחק ברמה הזאת".

ומהשתוללות סטטיסטית לעוד תצוגת נפל של קליבלנד. הקאבס קיוו שהניצחון בוושינגטון בישר על התאוששות, אבל הלילה הגיעו לשפל חדש עם הפסד ביתי לאטלנטה, הקבוצה החלשה ביותר במזרח, ודוויין ווייד בחר להעביר ביקורת על החמישייה הפותחת, ממנה ביקש לצאת לפני כשבועיים: "זה לא סוד שאנחנו מתחילים משחקים בצורה נוראית. המאמץ או הפוקוס פשוט לא היו שם בהתחלה ואז אתה נלחם בפיגור. אתה מבזבז הרבה אנרגיות בחזרה מ-16-18 הפרש. אני מחכה ליום שהחמישייה תתעצבן עלינו כי איבדנו יתרון. אני מחכה ליום הזה".
הדפס