כספי: "גם כשהכדור לא נכנס, אנחנו מנצחים"

ה-W מול מיאמי הפך לנקודת ציון בווריירס: "משחק פלייאוף"

מערכת אתר ערוץ הספורט  07.11.17 - 10:16

תגיות: NBAגולדן סטייט

תחילת כתבה

בווידאו: המהלכים של כספי מהלילה

גולדן סטייט גברה לפנות בוקר (בין שני לשלישי) 80:97 על מיאמי במה שנראה כעוד ניצחון בעונה ארוכה, אבל אם לשפוט על פי היחס של אנשי הווריירס אליו, לא כך הדבר. "זה ניצחון של פלייאוף, כזה שאתה צריך לעבוד קשה כדי להשיג אותו", אמר המאמן, סטיב קר, בסיום, "החטאנו הרבה זריקות. הם עשו עבודה טובה הגנתית על קרי ותומפסון. זה מזכיר לנו שאם אנחנו קשוחים וחכמים, אנחנו יכולים לנצח משחקים כאלה. שיחקנו את ההגנה הכי טובה שלנו העונה".

למה מתכוון קר ב"החטאנו הרבה זריקות"? הווריירס קלעו ב-36.8 אחוזים מהשדה. רק שלוש פעמים בשש העונות האחרונות הם ניצחו כאשר קלעו באחוזים כאלו, ואף אחת מהן לא ב-17 הפרש. בנוסף, זו הפעם הראשונה שהם קולעים פחות מ-100 נקודות מאז ה-10 באפריל 2017, בהפסד ליוטה. הניצחון האחרון שלהם עם פחות מ-100 נקודות הגיע שנה לפני כן, מול סן אנטוניו.

הנציג הישראלי היחיד ב-NBA, עומרי כספי, שיחק 10 דקות ותרם שתי נקודות (1 מ-3 מהשדה) והוסיף 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים כשהוא מנצל את העובדה שקר משתמש ברוטציה ארוכה (המאמן: "מייק בראון חושב שאני משוגע שאני עושה את זה"). "זה לא סגנון המשחק שמתאים לי, אבל זה ניצחון טוב עבורינו", אמר הפורוורד לאחר המשחק.

עוד הוסיף כספי: "סגנון המשחק של מיאמי קשוח, זו קבוצה שמאומנת טוב. הם ניסו לכפות את סגנון המשחק שלהם. הם זרקו בשניה האחרונה של שעון ה-24, אבל זה לא מספיק ב-48 דקות. המשחק הזה הראה שאנחנו יכולים לשחק בכל סגנון. גם כשאנחנו לא קולעים באחוזים גבוהים, אנחנו מצליחים לנצח די בקלות".

קווין דוראנט, שקלע 21 נקודות, 10 מהן הגיעו מקו העונשין, המשיך באותו קו: "היינו צריכים את המשחק הזה. אני לא הולך לזרוק 10 פעמים מהעונשין בכל ערב, אבל במשחק כזה היינו צריכים את זה. עשיתי את הכי טוב שלי כדי להגיע לתוך הצבע. אני לא יודע אם היינו מנצחים משחק כזה לפני כמה שבועות, אבל זה סימן שאנחנו בכיוון הנכון".

הדפס