יאניס שבר עוד שיא וסוף סוף יקבל נעל משלו

ההחלמה של קוואי מתעכבת. בלדסו: "נרגש להתחיל במילווקי"

מערכת אתר ערוץ הספורט  08.11.17 - 08:22

תגיות: NBA

תחילת כתבהלמרות עוד הפסד, קשה שלא להתרשם מיאניס אנטטוקומפו, שרשם את משחקו השני עם 40 נקודות ומעלה בהפסד 124:119 של מילווקי לקליבלנד. הכוכב הצעיר הוחתם על חוזה חדש בנייקי וסוף סוף יזכה לנעל רשמית על שמו, שצפויה לצאת לשוק בתוך שנתיים.

יאניס הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שקולע לפחות 40 בשניים מעשרת המשחקים הראשונים של העונה כשהוא גם עושה זאת ב-70% ומעלה מהשדה. הלילה הוא קלע 16 מ-21 זריקותיו.

מי שהצטרף אמש (שלישי) ויחזק את הבאקס הוא אריק בלדסו, שעבר בטרייד מפיניקס תמורת גרג מונרו ושתי בחירות דראפט. הגארד בן ה-27 סיפר על ההתרגשות מהמעבר: "יש לזה משמעות גדולה עבורי. אני בשיא הקריירה ובדרך לסיטואציה תחרותית במזרח. זה זמן נהדר עבורי ועבור משפחתי. אנחנו מצפים להתחיל במילווקי, נהניתי מאוד בפיניקס אבל אני נרגש לקראת מה שעתיד לבוא. זה היה הזמן שלי לעזוב".

סן אנטוניו המשיכה להסתדר ללא קוואי לנארד, גרג פופוביץ' סיפר שחזרתו עדיין רחוקה: "השיקום שלו יותר איטי מהצפוי. זה היה יותר קשה בשבילו לעבור את שגרת ההחלמה. הגוף שלו לא הגיב כמו של טוני (פארקר). עם טוני זה ייקח עוד כמה שבועות, הוא בכיוון הנכון. גם קוואי, פשוט ייקח לו קצת יותר זמן".
הדפס