"מבאס. אני קולע זריקה כזאת מתוך שינה"

דרוזן אחרי ההפסד לבוסטון. הורפורד זכה למחמאות רבות

מערכת אתר ערוץ הספורט  13.11.17 - 09:45

תגיות: NBA

תחילת כתבה

גם ללא קיירי איירווינג, בוסטון ממשיכה להיות הקבוצה הכי חמה ב-NBA. הסלטיקס השיגו 94:95 דרמטי הלילה (בין ראשון לשני) מול טורונטו ראפטורס ועלו לרצף ניצחונות של 12. מי שהיה הגיבור הטראגי של המשחק הוא דמאר דרוזן, שהחטיא זריקה נוחה מאוד בשניות הסיום, שהייתה יכולה לנצח את המשחק.

"הייתה לי הזדמנות טובה. אני קולע את הזריקה הזאת מתוך שינה", אמר הגארד בסיום המשחק, "חשבתי שהכדור יכנס. מבאס להפסיד, אבל נלמד מזה". דרוזן סיפר מה לדעתו לא עבד בסופו של דבר: "היו לנו כמה איבודים חשובים בדקות הסיום ולא הצלחנו לקלוע כמה זריקות קלות. הם היו אגרסיביים לאורך המשחק והצליחו לשים את היד שלהם על הכדורים החשובים".

המצטיין במשחק היה אל הורפורד, שחזר אחרי היעדרות של שני משחקים וקלע 21 נקודות באחוזים נהדרים (8 מ-9 מהשדה). "זה מה שרצינו לקבל מאל", אמר חברו לקבוצה, מרכוס סמארט, "המאץ' אפים שלו מאוד קשים. היריבות לא יודעות אם לשים עליו סנטר או שחקן נמוך יותר. הוא שחקן התקפי מצוין, אז אנחנו רוצים שהוא יקח יותר זריקות, במיוחד בתוך הצבע".

גם ג'יילן בראון פיזר מחמאות: "הוא בהחלט נראה כמו אל הורפורד הצעיר. הוא משחק כמו אל הורפורד האולסטאר וחזיר לנו את הרוח. רק שימשיך ככה". המאמן בראד סטיבנס הוסיף: "אני לא מופתע. הוא עושה כל כך הרבה בשבילנו, באמת שום דבר שהוא עושה על המגרש לא מפתיע אותי".

משמעותי לקבוצה. הורפורד (getty)
משמעותי לקבוצה. הורפורד (getty)
הדפס