כספי: "התרגשתי כשסטיב קר הודיע שאני בחמישייה"

לעיני ערן זהבי ביציע, הפורוורד הישראלי פתח לראשונה וזכה למחמאות מדריימונד גרין. מאמן גולדן סטייט עקץ את העיתונאים ואפילו ביקר את צורת המשחק של קרי: "פראי מדי"

מערכת אתר ערוץ הספורט  20.11.17 - 09:15

תגיות: NBA

תחילת כתבה

אם חשבתם שההפסד הכואב של גולדן סטייט לבוסטון בסוף השבוע השפיע על האלופה, טעיתם. הווריירס חגגו הלילה (בין ראשון לשני) ניצחון שני ברציפות אחרי שגברו 111:118 על ברוקלין בחוץ, אבל מה בכל זאת נשתנה הלילה הזה מכל הלילות? לראשונה העונה, עמרי כספי פתח בחמישייה וחתם ערב מוצלח עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-23 דקות.

כזכור, קווין דוראנט סובל מנקע בקרסול ואפילו לא התלבש למשחק הלילה, כך שעמרי כספי קיבל הזדמנות פז להוכיח את עצמו בפני המאמן סטיב קר ופתח בחמישייה לראשונה העונה, יחד עם סטפן קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין וזאזה פאצ'וליה. לעיני ערן זהבי ביציע, הפורוורד הישראלי היה אחד מארבעה שחקנים שקלעו בספרות כפולות אצל הווריירס וסיים ערב מוצלח עם 12 נקודות, 8 ריבאונדים, אסיסט ואפילו שתי חסימות.

"התרגשתי מאוד כשסטיב (קר) שלח לי הודעה והודיע לי שאפתח בחמישייה", כספי שיתף בתחושות שלו לפני הבכורה שלו בחמישייה של גולדן סטייט. "עבדתי קשה מאוד בשביל זה ועברתי פציעות לא פשוטות, אבל ככה זה בכדורסל. שחקנים הם מקצוענים ואנחנו מקבלים הרבה כסף בשביל לשחק".

כספי נשאל על כך שנכנס לנעליים של קווין דוראנט והוסיף: "כמובן שאף פעם אנחנו לא מאחלים שמישהו ייפצע, אבל זה אחד היתרונות של הסגל הארוך שלנו. אני מרוצה, אבל עדיין צריך לשפר את האחוזים שלי מחוץ לקשת". המאמן עצמו שיבח את כספי ואמר: "היה לו משחק נהדר והוא הוסיף לנו הרבה אנרגיות".

צפו בכל המהלכים של כספי מהלילה >

קיבל הזדמנות וידע להחזיר. כספי (getty)
קיבל הזדמנות וידע להחזיר. כספי (getty)
עוד לפני המשחק, קר עקץ את העיתונאים כשאמר בנוגע לישראלי: "הפלאפונים שלכם מוכנים? כספי יפתח היום בחמישייה, תתחילו לצייץ". המאמן סיפר שהוא עייף מהשמועות, ההנחות והביקורות מצד העיתונאים ברשתות החברתיות, אבל אחרי המשחק כבר נראה מחויך לחלוטין והחמיא לכספי וחבריו על היכולת שלהם בדרך לניצחון השני ברציפות.

קר החמיא בעיקר לסטף קרי, שתפס עוד יותר פיקוד בעקבות ההיעדרות של קווין דוראנט ונראה נפלא עם 39 נקודות, אבל גם ידע להעביר עליו ביקורת בעקבות ההרחקה ב-6 עבירות: "כולם ראו שקרי היה פשוט מבריק הלילה מבחינת קליעה ויצירת מצבים, אבל אני חושב שבמחצית השניה הוא היה קצת פראי מדי וזה הוביל אותו לספוג את העבירה השישית. ראיתי שהוא בדרך לשם. הוא נראה נלהב מדי ולא היה מנוס מלבצע מספר טעויות".

"כולם אוהבים לראות חבר'ה כמו סטף קרי וקווין דוראנט משחקים על הפרקט, אבל יש לנו עוד שחקנים שיכולים לעלות ולספק את הסחורה", אמר דריימונד גרין והחמיא בין היתר לכספי על שפתח לראשונה העונה בחמישייה והחזיר בערב מוצלח. גם המצטיין עצמו קרי סיכם: "ניסינו ללחוץ עליהם בהגנה כמה שיותר כדי להרוויח כדורים ולהגדיל את ההפרש. אני חושב שזה פגע בי בסופו של דבר, אבל אני מאושר מכך שניצחנו. כולם עשו עבודה טובה וזה הגיע לנו".

קר לא אהב את העבירות של קרי. "פראי מדי" (getty)
קר לא אהב את העבירות של קרי. "פראי מדי" (getty)
הדפס