לברון: ניצחון גדול, כי כל השגרה הלכה לפח

הקאבס הגיעו מאינדיאנה רק ב-4:30 בבוקר ובכל זאת ניצחו את פילדלפיה: "אף אחד לא ירחם עלינו". בראדלי ביל עצבני אחרי טעות השיפוט המוזרה

עידן ויניצקי  10.12.17 - 07:53
תחילת כתבה

לא רק שקליבלנד הפסידה בליל אמש באינדיאנה אחרי 13 ניצחונות רצופים, היא גם נתקעה באינדיאנפוליס במשך שעות ארוכות בגלל מזג אוויר שלא איפשר לה לטוס הביתה. הקאבלירס נחתו לבסוף בשעה מאוחרת מאוד (או מוקדמת מאוד אם תרצו) באוהיו והלילה (בין שבת לראשון), כבר התייצבו למשחק ביתי לא פשוט מול פילדלפיה, אבל בכל זאת הם ניצחו 98:105.

נכון, ג'ואל אמביד, שלא רשאי להשתתף עדיין במשחקי בק-טו-בק, לא שותף ובכל זאת, דאנק יפה אחרי סבסוב מצדו של בן סימונס העלה את הסיקסרס לפלוס חמש לקראת הסיום. אלא שלקליבלנד יש את לברון ג'יימס, עדיין השחקן הטוב בעולם. קינג ג'יימס העלה הילוך, הוביל ריצת 2:13 במאני טיים וסידר ניצחון עם טריפל דאבל שלישי העונה ו-58 בקריירה: 30 נקודות, 13 ריבאונדים ו-13 אסיסטים.

"תשמעו חבר'ה, הרצף היה נחמד וזהו. אני לא מתרגש מרצפים כאלה לפני שהם מגיעים ל-25 ניצחונות", אמר לברון עוד לפני המשחק ואחריו סיכם את הניצחון, שהגיע למרות העייפות בגלל הבעיות בטיסה, בלי קווין לאב הפצוע ובמשחק השני של הבק-טו-בק גם עבורם.

"זה ניצחון גדול עבורנו, אחרי כל מה שעברנו אתמול, משחק קשה ועיכוב של חמש שעות. היינו תקועים באינדיאנה והגענו הביתה ב-4:30 בבוקר וכל היום שלך נדפק במצב כזה, כל השגרה הולכת לפח. צריך להתנהג כמו מקצוענים במצב כזה, כי אף אחד לא ירחם עליך. כולם נתנו כל מה שיש להם, למרות שהפאוור פורוורד האולסטאר שלנו לא שיחק. אני מאוד מרוצה מהניצחון הזה", אמר ג'יימס.

"לא מתרגש מרצפים לפני שהם מגיעים ל-25 ניצחונות". לברון (Getty)
"לא מתרגש מרצפים לפני שהם מגיעים ל-25 ניצחונות". לברון (Getty)

אחד המשחקים הטובים של הלילה נערך בסטייפלס סנטר, שם הלוס אנג'לס קליפרס חזרו מפתיחה של 13:0 וניצחו 112:113 את וושינגטון, מה שעצר עבורם רצף של ארבעה הפסדים. "כלום לא הולך לנו קל העונה", אמר דוק ריברס. גיבור הניצחון היה לו וויליאמס, שחקן הספסל עם הכי הרבה נקודות בליגה, שסיים עם 35 נקודות ובעיקר סיפק שלשת ניצחון כבירה: "עשיתי תנועה קטנה ובראדלי ביל קנה את זה. הצלחתי לעלות לזריקה אחרי כדרור אחד. אני אוהב את הסיכויים שלי כשאני הולך לצד שמאל".

המפסידה המאוכזבת, ששוב חסרה את ג'ון וול ומקווה לראות אותו חוזר בימים הקרובים, סבלה אחרי השלשה של וויליאמס מהחלטה משונה של השופטים. וושינגטון הוציאה כדור מהחצי עם 1.2 שניות על השעון ובראדלי ביל הספיק לקלוע, אך הסל נפסל כי השעון החל לזוז מוקדם מדי. במקום לתת את הסל, השופטים פסקו על מהלך חוזר ושמו בטעות 1.1 שניות על השעון, במקום 0.1 ("הייתה לנו תקלה", הודה השופט הראשי ביל ספונר). בניסיון השני, הוויזארדס כבר החטיאו זריקה קשה: "זה חוק הזוי", טען ביל, "היה לנו תרגיל גדול ולקחו מאיתנו את הסל. בניסיון השני, להגנה כבר היה צ'אנס להתארגן טוב יותר".

וושינגטון קופחה. ביל (Getty)
וושינגטון קופחה. ביל (Getty)
הדפס