לברון: "לא אזרוק את חבריי מתחת לאוטובוס"

כוכב הקאבס על ההפסד: "לא הצלחתי לקלוע ברבע השלישי"

מערכת אתר ערוץ הספורט  21.04.18 - 08:02
תחילת כתבה

קליבלנד הסתבכה הלילה (בין שישי לשבת) כשהפסידה 92:90 לאינדיאנה ונקלעה לפיגור 2:1 בסדרת הפלייאוף. הקאבס עוד הובילו ב-17 נקודות בהפסקה, אבל מחצית שנייה איומה, בתוספת להצגה של בויאן בוגדנוביץ', הובילו להפסד כואב.

לברון ג'יימס, שסיים עם 28 נקודות, 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, הוביל את קבוצתו בפעם ה-60 בכל המדדים האלו במשחק פלייאוף. לצרוך ההמחשה, לארי בירד וטים דאנקן, שניצבים במקום השני בנתון זה, עשו זאת 21 פעמים בלבד בעבר. למרות התלות בו, לברון לא מוכן להאשים את חבריו: "אתם חושבים שאזרוק את חברי לקבוצה מתחת לאוטובוס? זה לא אני. הם פשוט צריכים לשחק טוב יותר, גם אני. היו לי שישה איבודים הלילה. הייתי גרוע ברבע השלישי, לא הצלחתי לקלוע. אם הייתי משחק טוב יותר ברבע השלישי, היתרון לא היה בורח לנו. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשחק טוב יותר כקבוצה".

קינג ג'יימס כבר מתכונן למשחק הרביעי: "זה הפלייאוף. אנחנו צריכים לנצח בכל משחק. אנחנו חייבים לשחק טוב ולנצח את המשחק הרביעי, לא משנה אם זה בבית או בחוץ. זאת המחשבה שצריכה להיות לנו בראש. ברור שאי אפשר לנצח בכל משחק, אבל צריך לבוא בגישה הזו".

אצל הפייסרס, בוגדנוביץ' הצטיין עם שיא קריירה בפלייאוף של 30 נקודות. אבל מעבר ליכולתו ההתקפית, הקרואטי קיבל מחמאות על משחק ההגנה. כשהקרואטי שומר על לברון בסדרה, הוא מעמיד אותו על 24 אחוזים בלבד: "לפני העונה כולם חשבו שאני לא יכול לשמור בהגנה. אני לא אומר שאני עושה הגנה מצוינת, אבל אני עובד קשה ומנסה לעשות את זה קשה עבור השחקן אותו אני שומר".

הדפס