אחד מהחבר'ה: הרגע בו אינגלס שיגע את הרשת

צפו: אקס מכבי הזמין את הארדן לאסיפה. ארה"ב מאוהבת

מערכת אתר ערוץ הספורט  03.05.18 - 09:58
תחילת כתבה

יוטה השוותה הלילה (בין רביעי לחמישי) את סדרת חצי גמר המערב, אחרי 108:116 מרשים מאוד בחוץ על המדורגת 1, יוסטון. הג'אז כבר הובילו ב-19 נקודות במחצית הראשונה, שמטו את כל היתרון וידעו להתעלות ברגעי ההכרעה ולהעביר אליהם את יתרון הביתיות.

ג'ו אינגלס כיכב עם 27 נקודות, כולל 7 שלשות, שניהם שיאי קריירה. בסיום הוא אמר: "אני תמיד מנסה לשחק אותו דבר והפעם התמזל מזלי והזריקות נכנסו באחוזים טובים. לא זרקתי יותר מדי, נכון? בכל משחק בפלייאוף, כל קבוצה עושה את הריצה שלה. מה שחשוב זה שאנחנו נשארים ביחד בכל המצבים". אינגלס גם היה אחראי לרגע המשעשע של המשחק, כאשר צירף את ג'יימס הארדן היריב לשיחה של המאמן שלו קווין סניידר עם כמה משחקני הג'אז.

דונובן מיטשל הוסיף: "זה ה-DNA שלנו. אנחנו לא יכולים להרשות ליתרונות כאלה לברוח לנו, כמו שקרה ב-OKC. יש לנו ניצחון אחד, צריך עוד שלושה. כולם התעלו, ג'ו אינגלס... החברים לקבוצה מבקשים ממני להמשיך לזרוק, הם מאמינים שאני יכול לעשות את העבודה, למרות שלא היה לי ערב מוצלח במיוחד. אנחנו צריכים להמשיך להניע את הכדור, זה מה שמוביל אותנו".

מאמן הג'אז קווין סניידר סיכם: "ההתקפה שלנו זרמה יותר טוב ושחקנים לקחו החלטות נכונות, אז זה עזר לנו. יהיו רגעים פחות טובים נגד יוסטון, כי השחקנים שלה כל כך טובים, אבל עשינו את מה שצריך. יש לספסל שלנו ביטחון, הם יודעים שהם יכולים לתקוף ולעשות את שלהם. שיגעתי את ג'ו אינגלס הרבה, אבל בכל פעם שהוא צריך להתעלות, הוא עושה את זה. הוא תמיד מוכן לזרוק ועשה התקדמות אדירה השנה, כך שאני לא מופתע מהמשחק שלו". הג'אז אגב, יאבדו את עוזר המאמן שלהם איגור קוקוסקוב, שימונה למאמן פיניקס עם חוזה לשלוש שנים. יליד סרביה יהפוך למאמן ה-NBA הראשון אי פעם שגדל מחוץ לצפון אמריקה.

בצד המפסיד, ג'יימס הארדן, שסיים עם 32 נקודות באחוזים רעים, אמר: "הם קלעו במחצית הראשונה טוב, אבל אלה היו זריקות פנויות לגמרי. ברבע השלישי השתפרנו ועשינו עבודה טובה בחזרה למשחק, אבל אחרי קאמבק כזה אתה מתעייף וצריך לתת להם קרדיט. כשאתה נתקל בקבוצות טובות כאלה, בפלייאוף, אתה נענשה. ידענו שאחרי שהם הפסידו בפער דו ספרתי, הם יבואו הפעם וישנו דברים וזה יראה אחרת. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיכנס לפיגור של 19 נקודות, לא משנה נגד מי אנחנו משחקים".

כריס פול הוסיף: "הכל הלך להם הלילה, אינגלס היה אדיר מהשלוש והם הרגישו יותר מדי בנוח. הם עשו את מה שהם היו צריכים, הגיעו לכאן וניצחו. היה לנו הרבה כבוד אליהם מההתחלה, אנחנו חייבים להישאר יותר אגרסיביים לאורך כל 48 הדקות, להגן טוב יותר ולתקוף טוב יותר ונראה מה יהיה ביוטה במשחק הבא. הולך להיות רועש ביום שישי ביוטה, קשה מאוד. שיחקתי שם עם הקליפרס בשנה שעברה, אז אני יודע איך זה. ושיחקנו שם גם פעמיים השנה".

הדפס