אנדרה איגודאלה סובל מכאבים בברך ולא צפוי להיות כשיר למשחק 4

שחקן החמישייה של הווריירס סיים את הניצחון הגדול במשחק 3 עם כאבים בברכו השמאלית ולאחר שאלה החריפו במהלך הלילה, הוא לא נטל חלק באימון. קוון לוני אמור לפתוח במקומו

מערכת אתר ערוץ הספורט  21.05.18 - 22:46
תחילת כתבה

גולדן סטייט השיבה לעצמה בלילה שבין ראשון לשני את היתרון בסדרת גמר המערב, אחרי שמחצה 85:126 את יוסטון ועלתה ל-1:2. אלא שלמשחק הרביעי בסדרה, שייערך מחר בלילה (בין שלישי לרביעי), הווריירס עלולים להתייצב ללא אחד משחקני החמישייה שלהם.

אנדרה איגודאלה, שרשם במשחק 3 10 נקודות והיה מצוין בעיקר ברבע הראשון, הן בשמירה על ג'יימס הארדן והן בהתקפה, שם סיפק כמה נקודות מהירות, סובל מכאבים בברך והוא מוגדר "בספק רב" למשחק הקרוב ולא צפוי לשחק. איגודאלה סיים את משחק 3 עם כאבים בברך שמאל והמצב החמיר במהלך הלילה, כאשר היום הוא לא לקח חלק באימון של הווריירס.

איגי, הצלע החמישית ב"המפטונס 5" של הווריירס, החל את הפלייאוף כשחקן השישי של האלופה, אך נכנס לחמישייה החל ממשחק 4 בסדרת חצי גמר המערב מול ניו אורלינס ומאותו רגע, עזר לווריירס לנצח ארבעה מחמשת משחקיהם האחרונים, כאשר מלבד התבוסה ביוסטון במשחק 2, גולדן סטייט נראית מצוין ומזכירה לכולם למה היא הפייבוריטית הברורה לאליפות.

ב-27.5 דקות בממוצע למשחק בפלייאוף הנוכחי, איגודאלה רושם 7.9 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 3.1 אסיסטים ו-1.4 חטיפות למשחק, שיפור משמעותי ביחס למספרים שלו מהעונה הסדירה. אם אכן ייעדר, יהיה מעניין לראות האם סטיב קר חוזר לפתוח עם סנטר טבעי או מחפש מחליף לאיגודאלה. המועמד המוביל לקבל את המקום בחמישייה הוא קוון לוני.

הדפס