דיווח: כרמלו אנתוני יחתום ביוסטון

הפורוורד יצטרף לרוקטס אחרי שיישלח בטרייד לאטלנטה ויהפוך לשחקן חופשי. נוביצקי ימשיך לעונתו ה-21 בדאלאס

מערכת אתר ערוץ הספורט  23.07.18 - 17:22
תחילת כתבה

כרמלו אנתוני מצא קבוצה חדשה. הפורוורד בן ה-34 יחתום ביוסטון עם שכר של 2.4 מיליון דולר, כך דווח הערב (שני) בניו יורק טיימס. הרוקטס יהפכו לקבוצה הרביעית של מלו ב-NBA אחרי דנבר, ניו יורק ואוקלהומה סיטי, ואחרי המעבר לטקסס, הוא יתאחד עם מייק ד'אנטוני, שאימן אותו בניקס.

המעבר של אנתוני ליוסטון יקרה אחרי שהוא יהפוך לשחקן חופשי בעוד מספר ימים. כזכור, כבר הושג סיכום על טרייד שישלח את הפורוורד מאוקלהומה סיטי לאטלנטה, אבל הוא יהפוך לרשמי ככל הנראה רק בשבוע הבא. אחרי השלמתו, מלו יהפוך לשחקן חופשי ויצטרף רשמי לרוקטס.

פילדלפיה, הצלע השלישית בטרייד, מעכבת את השלמת הטרייד מכיוון שהיא רוצה לבצע שינוי נוסף בסגל לפני כן. לפי ההערכות, הסיקסרס מעוניינים בקייל קורבר, שעשוי להגיע בטרייד נפרד מקליבלנד.

ובחזרה לטרייד המשולש. במסגרתו אוקלהומה סיטי תשלח את אנתוני ובחירת סיבוב ראשון בדראפט 2022 לאטלנטה בתמורה לדניס שרודר, פילדלפיה תקבל את מייקל מוסקלה ותשלח את ג'אסטין אנדרסון להוקס ואת טימוטי לווואו קבארו לת'אנדר. אטלנטה כבר הסכימה לשחרר את אנתוני אחרי השלמת הטרייד.

בזמן שאנתוני וד'אנטוני היו בניו יורק, מתיחות בין השניים גרמה בסופו של דבר להתפטרותו של המאמן, וכעת השניים מקווים ששיתוף הפעולה יהיה פורה יותר. מלו יצטרף ביוסטון לכריס פול ולג'יימס הארדן, שאמר: "אנתוני יהיה תוספת נהדרת לסגל, הוא שחקן מוכח".

בתוך כך, דאלאס הודיעה הערב (שני) כי החתימה מחדש את דירק נוביצקי, שחקנה ב-20 השנים האחרונות. למעשה, הגרמני ישבור את שיא ה-NBA כשישחק את עונתו ה-21 במאבריקס. השיא הקודם שעמד על 20, היה שייך לקובי בראיינט במדי הלייקרס.

השחקן שנבחר 13 פעמים לאולסטאר היה אחראי להישגים הגדולים בתולדות המועדון, כשהוביל את דאלאס ל-60 ניצחונות בעונת 2002/03, לגמר ה-NBA הראשון ב-2006, וכמובן האליפות מול מיאמי ב-2011.

הדפס