קוואי: "נהניתי לראות את כל האהבה מהקהל"

בכורה טובה ללנארד בטורונטו. הפליקנס רשמו ניצחון ענק ביוסטון, אבל בשני הצדדים יודעים: "זה רק המשחק הראשון". וגם: האוהד שעזר לניקס לספק הצגה

מערכת אתר ערוץ הספורט  18.10.18 - 08:10
תחילת כתבה

יוסטון נתנה בעונה שעברה פייט אדיר לווריירס ואילו ניו אורלינס איבדה בקיץ לאותה גולדן סטייט את דמרקוס קאזינס, כך שאף אחד לא ממש היה בטוח איזו קבוצה תתייצב לעונה הזו. אלא שאנתוני דייויס, המועמד הבכיר ל-MVP בעיני רבים וחבריו ריסקו הלילה (בין רביעי לחמישי) את הרוקטס עם 112:131 גדול בחוץ במשחק פתיחת העונה שלהם.

ארבעה משחקני הפליקנס קלעו מעל 20 נקודות ואלפריד פייטון הוסיף טריפל דאבל, אך דייויס היה מעל כולם עם 32, 16 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-3 חסימות: "לא נוכל לקלוע ככה כל לילה", הוא הודה, "אבל עשינו עבודה מעולה בהגנה וניצלנו את כל ההזדמנויות ואת זה אפשר לעשות. עצרנו אותם עם הריבאונד ושיחקנו בסגנון שלנו ואם נעשה את זה, יהיה קשה לנצח אותנו. אלפריד פייטון שיחק מצוין, סיים עם טריפל דאבל, אנחנו שמחים שהוא איתנו כי יש לו ראיית משחק מצוינת. אני רק מנצל את מה שההגנה משאירה לי. אני פה כדי ליהנות, זה רק משחק אחד".

בצד המפסיד, ג'יימס הארדן סיכם: "היינו חלודים, אבל צריך לתת להם קרדיט כי הם שיחקו מצוין ולא הצלחנו להיות אינטנסיביים כמוהם. הם עשו מהלכים מצוינים, קלעו טוב ולא התמודדנו עם זה, אבל זה רק המשחק הראשון. יש לנו עוד דרך ארוכה והיו גם דברים טובים. הכל יהיה בסדר. נתנו להם יותר מדי נקודות קלות וזה משהו שהמאמן דיבר עליו ויצטרך להשתפר".

קוואי לנארד פתח את העונה הסדירה במדי טורונטו עם ניצחון 104:116 על קליבלנד, בו הוא הצטיין עם 24 נקודות ו-13 ריבאונדים. בסיום הפורוורד המתקמבק אמר: "הרגיש מעולה כי השגנו את הניצחון ויצאתי מהמשחק בריא, אז זה ווין-ווין. צריכים להמשיך מכאן, עשינו הרבה טעויות אבל צריך ללמוד מהמשחק הזה. הקהל נתן לנו אנרגיה מעולה ברבע הרביעי כשהיא קצת נגמרה לנו, נהניתי לצאת לפרקט ולראות את כל האהבה והתמיכה". דני גרין, שהגיע עם לנארד בטרייד מסן אנטוניו, הוסיף: "כיף לראות אותו משחק ולשחק איתו, אני שמח בשבילו שהוא שוב על הפרקט".

במדיסון סקוור גארדן הייתה חגיגה. הניקס פתחו אומנם עם 0 מ-9 מהשדה, אבל אחרי שאוהד הקבוצה ג'ורג' הולמס צלף מהחצי והרוויח 10,000 דולר, כל הקבוצה התעוררה איתו, בדרך ל-49 נקודות ברבע שני מהמם, יתרון 49:72 בהפסקה וניצחון גדול 107:126 על אטלנטה, בבכורה של דייויד פיזדייל על הקווים: "אני חושב שהאוהד הזה הוא הסיבה לשינוי במשחק שלנו", אמר בחיוך המאמן בסיום.

טים הארדוואי ג'וניור צלף 31 נקודות, 16 מתוכן ברבע השני: "האוהד הזה הפך את הסל לקצת יותר גדול עבור כל אחד מאיתנו ואנחנו מודים לו על כך". בצד המפסיד, טריי יאנג סיים את הבכורה המסקרנת עם 14 נקודות: "יש לנו כמה בעיות שראינו כבר בקדם העונה", הודה, "אבל זה רק המשחק הראשון ואני לא מודאג".

הדפס