רונדו הכחיש שירק ותקף: "פול חבר נורא לקבוצה"

הקרב לא נגמר. הגארד של הלייקרס זעם: "כולם לקחו את הצד שלו", דריל מורי עקץ אותו בתגובה

מערכת אתר ערוץ הספורט  24.10.18 - 05:52
תחילת כתבה

למרות שחלפו כבר כמה ימים מאז המהומה הגדולה בין הלייקרס ליוסטון ולמרות שהעונשים כבר חולקו והופעלו כלפי השחקנים שהיו מעורבים בקטטה האלימה על הפרקט בסטייפלס סנטר, נראה שהרוחות עדיין סוערות מאוד והלילה (בין שלישי לרביעי), רייג'ון רונדו תקף את כריס פול וחטף בחזרה עקיצה מהג'נרל מנג'ר של יוסטון, דריל מורי.

ברוקטס טענו שהבלגן, שכלל העפת אגרופים לכיוון פול מצד רונדו וברנדון אינגרם אחרי שגארד יוסטון הכניס אצבע לעין של זה של הלייקרס, החל בכלל בגלל שרונדו ירק על פול. ב-LA הכחישו ורונדו עמד גם הלילה מאחורי ההכחשה שלו, למרות סרטונים שאולי הראו אחרת: "התייחס לנושא הזה רק פעם אחת וזהו", אמר ל-ESPN, "היה לי מגן שיניים והייתי נסער כי רציתי להגיד לו לעוף לי מהפנים. תראו את שפת הגוף שלי בסרטון. הידיים שלי על הירכיים ואני מסתובב לרגע. תראו את אריק גורדון ומלו בסרטון. אם הם היו רואים אותי יורק, הם היו מגיבים. אבל הם לא עשו כלום".

רונדו העצבני המשיך: "כמובן שה-NBA הלכה עם הגרסה של כריס פול, כי אני קיבלתי שלושה משחקים בחוץ והוא רק שניים. כולם רוצים להאמין שכריס פול הוא בחור טוב. הם לא יודעים שהוא חבר נורא לקבוצה. הם לא יודעים איך הוא מתייחס לאנשים. תראו מה הוא עשה בשנה שעברה בלוס אנג'לס, ניסה להיכנס לחדר ההלבשה של הקליפרס. הם לא רוצים להאמין שהוא מסוגל להתחיל מריבה. הוא בא ואומר שירקתי והתקשורת מקבלת את העמדה שלו".

גלן דייויס אגב, התייצב לצד רונדו ופירסם פוסט אינסטגרם עם תמונה שלו משחק עם רונדו ותמונה שלו משחק עם פול לצד הכיתוב: "שיחקתי עם שניהם. CP3 הוא חבר רע לקבוצה".

מורי כאמור, הלך בכיוון השני כמובן והגן על פול, תוך שהוא עוקץ את רונדו שידע לא מעט צרות בקבוצות השונות לאורך השנים שלו בליגה. מורי צייץ ציור ורבים מיהרו לפרש זאת כרמז לפתגם: "The pot calling the kettle black" (הסיר קורא לקומקום שחור), שמשמעותו, בערך, היא "אדם אומר על מישהו אחר משהו, למרות שהוא עצמו כזה" או במילים אחרות: רונדו אומר על פול שהוא חבר רע לקבוצה, למרות שהוא עצמו כזה למעשה.

הדפס