השוואות לג'ורדן ומחמאות מלברון: עוד לילה ענק להארדן

ה-MVP ניצח את הלייקרס עם טריפל דאבל שכלל 50 נקודות, ה-13 בתולדות הליגה והרביעי בקריירה שלו. בארקלי התלהב והמזוקן עצמו הודה: "אנחנו בבור"

מערכת אתר ערוץ הספורט  14.12.18 - 07:00
תחילת כתבה

רק 13 פעמים בכל ההיסטוריה הארוכה של ה-NBA רשם שחקן כלשהו טריפל דאבל שכלל משחק של 50 נקודות ומעלה. מתוך 13 הפעמים הללו, לג'יימס הארדן יש ארבע, אחרי שהלילה (בין חמישי לשישי) התעלל בלוס אנג'לס לייקרס עם 50 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים וסידר ליוסטון ניצחון 111:126.

זה היה הרבה יותר צמוד ממה שתוצאת הסיום מספרת, עד שארבע דקות לסיום הארדן התפרץ לפתע עם תשע נקודות תוך פחות מ-50 שניות, כולל שלשה משוגעת על הראש של לברון. הרוקטס, שנואשים לחזור לעניינים במערב, השיגו ניצחון גדול ובסיום אמר המזוקן: "אנחנו בבור כרגע. הסתכלנו על הטבלה והיינו במקום ה-14 במערב, אז זה הכניס אותנו לקצת לחץ. אנחנו פשוט חייבים להבין מה לעשות, מה עובד. משחקים כאלה זו דרך טובה. אני כל כך מאמין בקבוצה הזו ובשחקנים, אז אני יודע שנהיה בסדר. נשתפר בהגנה ובהתקפה, נעבוד, נתן את מה שלא עובד ויהיה בסדר. ככה זה יהיה מכאן והלאה".

בחדר ההלבשה הוא הוסיף: "נכנסתי טוב לקצב וקיבלתי ביטחון מהחברים. היו לנו כמה פוזשנים טובים כבר בהתחלה. הרגשתי טוב, היה לי נוח יותר מאשר במשחקים קודמים, היו אנרגיות. אני מנסה לקלוע את הזריקות הקשות האלה, כמו ברבע האחרון. אבל כולם התעלו וקלעו זריקות חשובות. יצאנו למתפרצות בזכות ההגנה, כולם השיגו נקודות והרבה יותר קשה לשחק מולנו כשאנחנו ככה".

לברון, שקלע 29, אמר אחרי המשחק: "אנחנו לא יכולים לשים את ג'יימס על הקו 20 פעמים במשחק. הוא גם ככה מוכשר בטירוף, אז לתת לו או ל-KD או לשחקנים כאלה נקודות קלות... זה לא משאיר לך סיכוי". צ'ארלס בארקלי החמיא באולפן של TNT: "אני חושב שהוא אחד משחקני האחד-על-אחד הכי טובים שראיתי. ברמה של אייסמן ג'ורג' גרווין, מייקל וברנרד קינג, שחקנים שאי אפשר לעצור בהתקפה".

הדפס