23.01.19 20 2 10 4
שיקגו
קליבלנד

"ממפיס תקשיב להצעות על גאסול וקונלי"

קבוצתו של כספי בדרך למתיחת פנים? וגם: קרב עקיצות בין ווסטברוק לנורקיץ', דונצ'יץ' קרע גופיה

מערכת אתר ערוץ הספורט  23.01.19 - 10:30
תחילת כתבה

ממפיס מתכוננת למתיחת פנים רצינית. ב-ESPN דווח כי קבוצתו של עמרי כספי מוכנה לשמוע הצעות לטרייד על שני הכוכבים הגדולים שלה מייק קונלי ומארק גאסול, ותנסה להשלים עסקה עוד לפני הדדליין הקרוב בפברואר.

גילו המתקדם של גאסול והעובדה שחוזהו מסתיים בקיץ, בשילוב חוזהו הגבוה של קונלי (67 מיליון דולר) הם הגורמים המכריעים ברצון של ממפיס להיפרד מהשניים. בשורות הגריזליס מעוניינים לבצע רענון מאסיבי ולבנות את הקבוצה על הרוקי המוכשר ג'ארן ג'קסון.

בינתיים, משחקי הלילה ב-NBA הביאו איתם קרב אדיר בין ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג' לדמיאן לילארד וסי.ג'יי מקולום, שהסתיים בניצחון של אוקלהומה סיטי על פורטלנד. גארד התאנדר להט עם טריפל דאבל מרשים, אבל מה שתפס את הכותרות הוא דווקא עימות בינו לבין יוסוף נורקיץ'.

זה התחיל עם בלוק של נורקיץ' על ווסטברוק והחטאה נוספת שגרמה לסנטר לצחוק. בראיון שלאחר המשחק כוכב התאנדר נשאל על הטראש טוק עם סנטר פורטלנד ואמר: "אני לא מתכוון לדבר על הליצן הזה". בתגובה לכך, נורקיץ' צייץ: "למה לא? ווסטבריק" (שילוב של ווסטברוק ובריק, לבנה באנגלית. משמע שיש לו זריקות גרועות).

דאלאס השיגה 98:106 ביתי על הקליפרס ונשארה בתמונת הפלייאוף, אבל עבור לוקה דונצ'יץ' זה היה ערב פחות מוצלח עם 0 מ-8 מחוץ לקשת. כוכב המאבריקס לקח קשה את ההחטאות ואחרי אחת מהן, בירידה להפסקה קרע את הגופיה.

הדפס