לבאר בול: "המהלך הגרוע בהיסטוריה של הלייקרס"

האבא לא נשאר חייב אחרי הטרייד: "הם לא יזכו באליפות לעולם, הבן שלי ברח בזמן". ווקר מועמד להצטרף ל'דרים טים', גם שמו של קיירי עלה. וגם: מי הקבוצה שהפסידה את דייויס?

מערכת אתר ערוץ הספורט  16.06.19 - 08:44
תחילת כתבה

בוידאו: המשחק האחרון של סדרת הגמר

אמנם זה היה באוויר, אבל עדיין, הטרייד שהעביר את אנתוני דייויס ללייקרס נפל כמו פצצה ביום בהיר והותיר אחריו גלים בהתאם. במוקד, התגובה של לבאר בול, אחד האבות הכי צבעוניים בליגה, על כך שבנו, לונזו בול, יעשה את הדרך ההפוכה: "אני מבטיח לכם, זה יהיה המהלך הכי גרוע שהלייקרס עשו אי פעם והם לא יזכו באליפות שוב לעולם".

בול סניור לא הסתפק בכך והמשיך: "הם הולכים להתחרט על זה ואני הולך ליהנות מזה. כבר אמרתי לכולכם, העסק היה בדרך למטה. עכשיו הוא התרסק לחלוטין, אבל לפחות הבן שלי ברח לפני שהספינה טבעה".

על עתיד שלושת ילדיו הוסיף: "אם יש לך את האחים בול בקבוצה, אתה תשרוד, אבל אם תיתן להם ללכת, זה יהיה יום קר בגהנום. עדיף להם להיות במקום בו אפשר לשחק, איפה שיש שחקנים כאלה ולא סימני שאלה ברקע. כשאתה לא מאמין בשחקן, אין דרך חזרה. היה לכם הזדמנות להאמין בו ולא עשיתה את זה, אז נחשו מה קרה, נגמר הזמן".

בינתיים, הלייקרס לא עוצרים וכבר מתכננים את המהלך הבא. דיווחים בארה"ב מספרים כי הקבוצה מעיר המלאכים תנסה לצרף לשורותיה בקיץ גם קמבה ווקר, שיהפוך לשחקן חופשי. שם נוסף שנמצא על שולחנו של רוב פלינקה הוא קיירי ארווינג, ששמו נקשר עם ברוקלין, אבל הוא ידוע בקשר החברי עם לברון ודייויס והוא עשוי לבצע פניית פרסה כעת. נכון לעכשיו, מלבד דייויס חתומים בקבוצה לברון ג'יימס, קייל קוזמה, מוריץ ואגנר ואיסק בונגה.

עוד ציינו בארה"ב שהלייקרס ימשיכו בכל הכח בבניית קבוצות החלומות ושמם של קווין דוראנט וקוואי לנארד כבר נקשר עם המועדון, אבל נכון לעכשיו האופציות הן בגדר חלומו של כל חובב כדורסל ולא יותר מזה. במקביל, מארק שטיין דיווח שניו אורלינס בדקה קודם אופצייה לבצע את הטרייד על ג'ייסון טייטום, אלא שבוסטון לא נתנה את אישורה למהלך, מה ששם את הלייקרס בעמדת מפתח לאבן היסוד של 'הדרים טים' הבאה ואת בוסטון בסיטואציה עליה היא יכולה להתחרט ובענק.

הדפס