מסתמן: כריס פול יישאר באוקלהומה סיטי

הת'אנדר לא מצאו טרייד, הרכז יפתח את העונה ב-OKC

עידן ויניצקי, ארה"ב
עידן ויניצקי, ארה"ב  18.07.19 - 00:37
תחילת כתבה

יממה לאחר שהטרייד בין אוקלהומה סיטי ליוסטון הפך לרשמי ושלח את כריס פול לת'אנדר, נראה שכעת ישנו שינוי בתכנית המקורית והרכז הוותיק יישאר עם הקבוצה, אולי אפילו עד לסוף העונה הקרובה. מיד עם היוודע דבר הטרייד לפני כשבוע, במסגרתו עבר ראסל ווסטברוק לרוקטס בתמורה לפול ושלל בחירות דראפט, החלו הדיווחים לפיהם OKC תחפש להיפרד מהחוזה הכבד של הגארד בן ה-34, שאמור להרוויח 124 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות.

למעשה, יוסטון ואוקלהומה סיטי חיפשו קבוצה שלישית שתיכנס לטרייד ורק לאחר שלא מצאו כזו, הוחלט שפול יעבור לת'אנדר והם ימשיכו בחיפושים. מיאמי הוזכרה כמועמדת רצינית לצרף אותו לג'ימי באטלר, שעבר לקבוצה לפני כשבועיים עם פתיחת השוק החופשי, אך בסופו של דבר גם זה לא יצא לפועל. כעת, כשאנחנו כבר למעלה משבועיים אל תוך השוק החופשי ועדיין לא נמצאה קבוצה שתחשוק בשירותיו, ע"פ אדריאן ווג'נארוסקי מסתמן כי פול לכל הפחות יתחיל את העונה עם אוקלהומה סיטי ואולי אף יישאר שם עד סיומה. שני הצדדים, השחקן והמועדון, מרגישים שישנם יתרונות למצב כזה.

פול שיחק באוקלהומה סיטי בשנתיים הראשונות בקריירה שלו, כאשר ניו אורלינס, שבחרה בו בדראפט, נאלצה להעתיק את משחקי הבית שלה לעיר בעקבות נזקי הוריקן קתרינה. לאחר הדיווחים לפיהם הוא "לא צפוי לשחק אפילו דקה במדי הת'אנדר", נראה כעת כי הוא ישלים את החזרה "הביתה".

יישאר באוקלהומה סיטי? פול (getty)
יישאר באוקלהומה סיטי? פול (getty)
הדפס