בזכות לברון: כך התקיימו המשחקים בסין

כוכב הלייקרס הוביל פגישת שחקנים והעביר מסר חד לקומישינר

מערכת אתר ערוץ הספורט  14.10.19 - 22:40
תחילת כתבה

עונת ה-NBA אוטוטו יוצאת לדרך וקבוצות הליגה מתכוננות בשלל דרכים, כולל משחקי ראווה במזרח. אלא שבימים בהם כולם מדברים, בעקבות אותו ציוץ של הג'נרל מנג'ר של יוסטון דריל מורי, על יחסי הליגה עם סין, מסתבר שלא מעט דרמה ליוותה את צמד המפגשים שנערכו בשנגחאי ושנז'ן בשבוע שעבר בין שתיים מהקבוצות המדוברות של הקיץ, לוס אנג'לס לייקרס וברוקלין נטס.

על פי העיתונאי שאמס צ'ראנייה, מי שלקח אחריות על המצב וגרם לשני המשחקים להתקיים כסדרם, לאחר מחשבות שעלו על ביטולם לאור המצב הרגיש, היה לברון ג'יימס.

ברביעי שעבר, ערב לפני המשחק הראשון מבין השניים, הקומישינר אדם סילבר, שמנסה לנהל את המשבר הזה בצורה כמה שיותר עדינה וכזו שלא תפגע באף אחד משני הצדדים, קיים פגישה עם שחקני ואנשי שתי הקבוצות וקינג ג'יימס ביקש את רשות הדיבור.

על פי צ'ראנייה, המסר של לברון לסילבר היה: "למה אנחנו אלה שצריכים להסתכן בדיבור על המצב בסין, בזמן שהליגה צריכה להיות הראשונה שמתייחסת לכך, בעוד שהדעות שלנו צריכות לבוא רק אחר כך?"

הדברים הללו של לברון נאמרו בפגישה שהוא הוביל בין שחקני שתי הקבוצות בלבד ולאחר מכן, הם הועברו לסילבר, לאחר שבשיחה שלו עם הקבוצות הוא עודד את כולם להתייצב מול המיקרופונים ולומר את דעתם. גם קיירי אירווינג וקייל קוזמה דיברו בפגישת השחקנים, על פי הדיווח ולבסוף המשחקים התקיימו ועברו בשלום.

הדפס