מרסי טוני: גופיית המשחק של פארקר הופרשה

צפו: הרכז זכה לכבוד מסן אנטוניו, בה זכה בארבע אליפויות

מערכת אתר ערוץ הספורט  12.11.19 - 10:53
תחילת כתבה

למרות ההפסד לממפיס גריזליס, מי שתפס הלילה את תשומת הלב בסן אנטוניו היה טוני פארקר. "מרסי טוני", קראו השלטים לכבוד הרכז הצרפתי בן ה-37, שפרש בתום העונה החולפת וזכה לכבוד מהספרס, כשגופיית המשחק שלו, מספר 9, הופרשה ונתלתה בתקרת אולם AT&T.

פארקר שיחק 18 עונות בסן אנטוניו, במדיה זכה בארבע אליפויות ונבחר ל-MVP של הגמר ב-2007, ונבחר שש פעמים לאול-סטאר. הוא רשם 1,254 משחקים בעונה הסדירה, בהם העמיד ממוצעים של 15.5 נקודות, 5.6 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים למשחק. בפלייאוף שותף ב-226 משחקים, בהם רשם 17.9 נקודות, 5.1 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. בנוסף, הוא שיאן האסיסטים של הספרס עם 6,829.

צפו בסרטון של סן אנטוניו לפארקר >>>

בנוסף, פארקר זכה לנאומים מרגשים מחבריו לשושלת המעטורת של הספרס, וטים דאנקן אמר: "לא היה לי מושג שהילד הזה יהיה הרכז שאני אוהב לשחק איתו לשארית הקריירה שלי. עברנו המון ביחד על המגרש ומחוצה לו. זה היה מסע מדהים ולא הייתי מעדיף אף אחד אחר שיהיה הרכז שלי בכל התקופה הזאת".

גם מאנו ג'ינובילי החמיא לצרפתי: "15 שנים, יותר מ-100 משחקים, המון ניצחונות, כמה הפסדים, מאות שיחות בספסל האחורי של האוטובוס, ולא היה לנו אפילו ויכוח אחד. לפני שמונה חדשים כשהייתי במצב הזה זה היה תענוג אמיתי. אני מאחל לך את הטוב ביותר בהמשך ומודה לך על הכל".

פארקר הודה לשני חבריו: "היה תענוג לשחק עבורכם, לשחק יחד, אין לכם מושג כמה השפעה הייתה לשניכם על החיים שלי ונתתם לי השראה בכל יום. אני יכול לדבר על מה שעשינו במגרש, אבל אוהב יותר את מה שהיה מחוץ למגרש. החברות והקשר זה מה שאהבתי הכי הרבה. אני אוהב את שניכם ונהיה יחד לנצח". בנוסף, רכז העבר שלהב את את הקהל בקריאת: "גו ספרס גו".

גרג פופוביץ', שאימן את פארקר במשך 18 עונותיו בספרס, אמר: "לטוני פארקר היה אכפת מהחברים לקבוצה, מהקהילה, מהכדורסל, מהחברים שלו ועכשיו מהמשפחה היפה שלו. וזה היה הכי כיף לראות אותך שם, הופך מצעיר לגבר ואני מרגיש בר מזל שיכולתי לראות את כל זה. אני אוהב אותך". בתגובה הודה לו פארקר: "תודה שהאמנת בי".

צפו בפארקר מלהיב את הקהל >>>
הדפס