הרוקטס גברו על הסאנס, דרמת ענק בניו יורק

צפו: ווסטברוק כיכב, רנדל החטיא עונשין מכריע בהפסד הניקס. סימונס להט בניצחון פילדלפיה, יוטה התאוששה על חשבון ממפיס

מערכת אתר ערוץ הספורט  08.12.19 - 06:45
תחילת כתבה

בוידאו: תקציר הניצחון של יוסטון

אחרי התבוסה הכואבת שהנחילו דונצ'יץ' ולהקתו לניו אורלינס, הלילה ב-NBA נמשך עם עוד ארבעה משחקים: במוקד, יוסטון הזיעה אך הצליחה לגבור על פיניקס. במקביל, הניקס הראו סימני חיים אך הפסידו לאינדיאנה בתום דרמה, פילדלפיה הביסה את קליבלנד ויוטה התאוששה על חשבון ממפיס החלשה.

יוסטון (7:15) - פיניקס (12:10) 109:115
עוד קרב מסקרן מבית היוצר של הרוקטס, אשר במרכזו הראש בראש בין ג'יימס הארדן ודיווין בוקר. הרבע הראשון עוד היה שייך כולו לכוכב המקומי, שהוביל את קבוצתו ליתרון מוקדם, אבל החל מאותו רגע המזוקן נכנס לקצב, יוסטון הפכה את המומנטום עם רבע של 21:37 ושמרה על היתרון עד לסיום.

הארדן כהרגלו סיפק את הסחורה עם 34 נקודות, אך באחוזים נוראיים של 3 מ-17 מחוץ לקשת. ווסטרברוק סייע לו עם טריפל דאבל שהזכיר את הימים היפים (24 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים) ובן מקלמור הוסיף 27 נקודות משלו. 35 של בוקר מנגד לא עזרו. הרוקטס אספו את ניצחונם הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים, בעוד הסאנס חזרו להפסיד אחרי הניצחון על הפליקנס.

ניו יורק (19:4) - אינדיאנה (8:15) 104:103
הניקס הגיעו למשחק הזה במומנטום ניו יורקי טיפוסי - עם רצף של שמונה הפסדים. ואם לא די בכך, הם פגשו את הפייסרס הנהדרים, שהגיעו עם שני הפסדים בלבד בתשעת המשחקים האחרונים. וכך, איכשהו, קיבלנו דרמה בלתי צפויה. הניקס עוד הצליחו לפתוח קצת פער בפתיחה, אבל מהר מאוד המשחק התאזן והיתרון החל לנדוד בין הצדדים, כאשר גם בריחה של הפייסרס ברבע האחרון נעלמה כלא הייתה.

כל זה, הוביל אותנו לשתי זריקות עונשין של ג'וליוס רנדל כשהשעון מראה 0.1 לסיום, אבל כמובן, כיאה לעונה של הניקס, הוא קלע רק אחת והניצחון נשאר באינדיאנה. טי ג'יי וורן הוביל את הפייסרס עם 25 נקודות, דומטאס סאבוניס הוסיף 19 נקודות ו-15 ריבאונדים. 25 של מרכוס מוריס, לצד דאבל דאבל של ג'וליוס רנדל (16 נקודות ו-12 ריבאונדים) לא עזרו.

צפו בתקציר >>

פילדלפיה (7:16) - קליבלנד (17:5) 94:141
במצבם, הקבוצה האחרונה שהקאבס רצו לפגוש היא פילי. קבוצה מצמרת המזרח, עם הפסד בודד בששת המשחקים האחרונים שמחזיקה בכמה סופרסטארים שיכולים לפרק קבוצה, בטח קבוצה כמו קליבלנד. ואכן, אם למישהו היה ספק, הוא הבין כבר במחצית הראשונה לאן הרוח נושבת. 36:77, זו הייתה תוצאת המחצית. תוצאה שממנה לקאבס לא הייתה דרך חזרה, כל הדרך לתבוסה כואבת ב-47 הפרש - וכל זה, בלי ג'ואל אמביד.

בהיעדרו, בן סימונס ניהל את העניינים וסיפק שיא קריירה של 34 נקודות, כולל שלשה שנייה בקריירה (!). מייק סקוט וטריי ברוק הוסיפו 21 כ"א, בעוד טוביאס האריס הסתפק ב-15. בצד המפסיד, גם 17 של דאריוס גרלנד לא עזרו כדי לעצור את סחף ההפסדים, שעומד כרגע על שישה רצופים. קווין לאב המאכזב, קלע רק 6 נקודות, לצד 7 ריבאונדים.

צפו בתקציר >>

יוטה (10:13) - ממפיס (16:6) 112:126
אחרי שלושה הפסדים רצופים, הג'אז קיבלו יריבה בהזמנה, שהמשיכה לשחק ללא השחקן הכי טוב שלה, הרוקי הפצוע ג'ה מוראנט. רבע שני של 18:37 עשה את ההבדל עבור המארחת, אותה הוביל דונובן מיטשל עם 22 נקודות. רודי גובר, ג'ף גרין ובויאן בוגדנוביץ' סייעו לו עם 19 כל אחד. אצל הגריזליס, שנחלו הפסד שלישי ברציפות, בלט ג'ארן ג'קסון ג'וניור עם 26 נקודות.

צפו בתקציר>

הדפס