בוגדנוביץ' על אבדיה: "יש לו דרייב אדיר, כיף לראות"

אחרי שעזר לסקרמנטו לגבור על הקליפרס התפנה הכוכב הסרבי לפרגן לכישרון הישראלי של מכבי תל אביב – שבלט נגד קבוצתו לשעבר, פנרבחצ'ה: "מקווה לראות אותו ב-NBA"

ערן סורוקה, לוס אנג'לס  23.02.20 - 11:08
תחילת כתבה

עם 20 נקודות, 5 ריבאונדים ומדד הפלוס/מינוס הכי גבוה על המגרש – בדקות שלו, סקרמנטו קינגס קלעה 19 נקודות יותר מאשר לוס אנג'לס קליפרס – בוגדן בוגדנוביץ' יצא אמש מהסטייפלס סנטר מרוצה ועם ניצחון חשוב במאבק על הפלייאוף, בו לקינגס יש סיכוי לא גדול, אבל מומנטום חיובי עם ניצחונות על שתיים משמונה הראשונות מאז הפגרה. במקביל הוא ממשיך לעקוב אחרי הקבוצה במדיה כיכב באירופה, פנרבחצ'ה. בוגדן סימן וי היכן שלא מעט שחקנים פחות הצליחו: להגיע ממעמד של כוכב ביורוליג ל-NBA, ולבלוט גם שם.

"כן, אני עוקב. עונה קצת קשה לפנר, הקבוצה שלי, אבל יש להם עדיין צ'אנס. הם חייבים להתעלות ולשחק טוב יותר כדי שזה יקרה", אמר בוגדן בתום הניצחון של הקינגס בסטייפלס סנטר, 103:112. וכן, בוגדן גם חזה במשחק בו דני אבדיה צלף, והטביע על דאטומה, ושדרג את עצמו בלוחות הדראפט 4 חודשים לפני שהוא צפוי להיבחר די גבוה בסיבוב הראשון.

"הוא צעיר, הוא מוכשר", ענה בוגדנוביץ' לשאלת ערוץ הספורט. "היה לו את הדאנק ועוד כמה מהלכים טובים, הוא שחקן ממש טוב וכיף לראות אותו. זה לא רק הכישרון, זה הדרייב הנהדר שיש לו וזה מה שאנשים רוצים לראות. כשאתה תחרותי כל כך, זה מה שנותן לך קרדיט מהקהל, מהמאמנים ומהשחקנים. אני מקווה לראות אותו ב-NBA בעונה הבאה".

אבדיה מול וסלי ופנר. בוגדנוביץ' מפרגן (Getty)
אבדיה מול וסלי ופנר. בוגדנוביץ' מפרגן (Getty)
הדפס