דיווח: לברון מתעלם מההוראות של וולטון

מישהו מופתע? כוכב הלייקרס לא מתייחס למהלכים של מאמנו

מערכת אתר ערוץ הספורט  29.11.18 - 18:03
תחילת כתבה

לאורך 15 שנותיו ב-NBA, לברון ג'יימס אף פעם לא היה שחקן קל במיוחד לאימון, בטח מאז החל להשתלט על הליגה. מייק בראון למד את זה, אריק ספולסטרה לא היה רחוק מלאבד את משרתו ודייויד בלאט שילם את המחיר האולטימטיבי כשפוטר מקליבלנד בינואר 2016. בארצות הברית מספרים שגם לוק וולטון, מאמן הלייקרס, זכה כבר להכיר מקרוב את הקשיים בעבודה עם ג'יימס. לפי הדיווחים, לברון מתעלם מהמהלכים שמכתיב לו וולטון.

הכתב הבכיר של ESPN, בריאן ווינדהורסט, שידוע בקרבתו הגדולה למעגל הפנימי של לברון, סיפר: "שמים לב שכשלברון מתפקד כפוינט גארד, הוא בקושי מביט לעבר הספסל כדי לקבל הוראות מוולטון. גם כשהוא רואה אותו מסמן מהלך, הוא מתעלם ומריץ את המהלך שהוא רוצה. וולטון הסתגל לזה ועכשיו פשוט נותן ללברון להחליט. לא צריך להתייחס לזה כזלזול, אלא פשוט כלברון מתנהג כמו לברון".

הדבר בולט במיוחד מאז שראז'ון רונדו נפצע וכעת החמיר בעקבות הפציעה של לונזו בול, שכן היעדרותם של שני הרכזים מטילה את כל ניהול המשחק על כתפיו של לברון. מאז שרונדו נפצע, ההתקפה של הלייקרס הידרדרה מצמרת הליגה למקום ה-26 בששת המשחקים האחרונים, בהם הקבוצה ניצחה שלושה והפסידה שלושה.

הדפס