צפו בכספי: "מה שקורה בחדר ההלבשה, נשאר שם"

פורוורד ממפיס הגיב לעימות עם טמפל: "דיברנו על זה כקבוצה". פרטים חדשים מהעימות פורסמו: "עמרי חושב רק על הזריקות שלו". ה-GM כריס וואלאס: "הייתה ישיבה סוערת, אבל אנחנו מאמינים בקבוצה"

מערכת אתר ערוץ הספורט  03.01.19 - 22:36
תחילת כתבה

שעות אחרי העימות הפיזי מול גארט טמפל, עמרי כספי התייצב מול התקשורת, נשאל מה באמת קרה בחדר ההלבשה של ממפיס לאחר ההפסד 101:94 לדטרויט וניסה להרגיע את הרוחות.

"כולנו מתוסכלים מהמצב, אבל זה מה שקרה באותה נקודה ואנחנו מתרכזים אך ורק בכדורסל", אמר כספי. "עסוקים בלנצח ובלהיות מוכנים למשחק הבא. מה שקורה בחדר ההלבשה, נשאר בחדר ההלבשה. דיברנו כקבוצה על מה שקרה אתמול וגם היום. האימון היה טוב, עבדנו על מה שאנחנו צריכים לשפר וכולם מרגישים טוב. יש לנו קבוצה עם הרבה כישרון ואנחנו צריכים להתרכז בזה".

גם טמפל הגיב לאירועים ופירגן לכספי: "אלו דברים שקורים בין אחים. כשמפסידים כך במשחק, אנשים חמים בדרך כלל וזה יכול לקרות. הייתה לנו פגישה קבוצתית, הרבה דברים קרו ונאמרו, אבל אנחנו אחים ומכירים אחד את השני מאז שאנחנו רוקיז. צוות המאמנים דיברו איתנו ואנחנו מתקדמים הלאה".

אחרי הדיווח הראשוני, פורסם הבוקר גם כי חוסר שביעות רצון מהמאמץ של שחקני הספסל היה אחד הקטליזטורים לכך וששחקנים אחרים היו צריכים להפריד בין השניים על מנת שהדברים לא יסלימו.

בתקשורת בארה"ב מנסים עדיין לנחש, מה המשמעויות של מה שקרה, אבל איש התקשורת, מיץ' לורנס, כבר הפנה אצבע מאשימה אל עבר הפורוורד הישראלי. "שחקני ממפיס התלוננו על הגישה השלילית שלו בפגישה לאחר המשחק", כתב מי שמנחה גם תכנית רדיו על הליגה.

לורנס המשיך ולא ריחם על כספי: "לא אכפת לו אם הקבוצה מנצחת או מפסידה. הוא רק רוצה לשחק. לקחת את הזריקות שלו. הגישה הזו לא מקובלת בממפיס". כספי, שחזר רק לאחרונה ממחלה, לא קלע ב-04:30 דקות בהפסד לדטרויט ובכלל, לא מרבה לקבל הזדמנויות העונה.

"לפני הכל אני רוצה להתנצל בפני אוהדי הגריזליס ובפני הארגון כולו", אמר הג'נרל מנג'ר של ממפיס כריס וואלאס. "הייתה לנו ישיבה סוערת אתמול, אבל אנחנו עדיין מאמינים באופי של השחקנים ובחדר ההלבשה שלנו. אנחנו בטוחים שהקבוצה תישאר מאוחדת ושהאירוע לא יגרום למחלוקות".

לפני התקרית ביניהם, כספי וטמפל נחשבו לחברים טובים עוד מהתקופה ששיחקו ביחד בסקרמנטו והאחרון אף נפרד ממנו בציוץ לאחר שהישראלי עזב את הקינגס. כעת, עתידו של כספי, שכזכור שוחרר מגולדן סטייט בסוף העונה שעברה, לוט בערפל.

הדפס