דוראנט נגד התקשורת: "מי אתם בכלל? לא סומך עליכם"

כוכב הווריירס היה עצבני אחרי הניצחון על הספרס: "תתבגרו. לא רוצה לדבר אתכם, אתם מסובבים על מילה שלי ומדליקים את האוהדים"

מערכת אתר ערוץ הספורט  07.02.19 - 15:51
תחילת כתבה

קווין דוראנט והתקשורת זה לא ממש סיפור אהבה כבר הרבה זמן ונראה שהמצב רק הולך ומידרדר. KD לא דיבר במשך למעלה משבוע עם העיתונאים וכאשר התפנה לעשות זאת הלילה (בין רביעי לחמישי), אחרי שגולדן סטייט מחצה את סן אנטוניו 102:141, היה לו הרבה מה להגיד.

"למה אכפת לכם אם אני מדבר או לא?", אמר לעיתונאים המסקרים את הווריירס, "לא הרגשתי כאילו בא לי לדבר בימים האחרונים. אין שום דבר מיוחד. פשוט לא התחשק לי".

דוראנט נשאל האם השתיקה שלו קשורה לדיונים על מצבו לקראת הכניסה לשוק החופשי בקיץ וכמובן, להתחזקות השמועות בנוגע למעבר לניקס: "זה דיון שרק אתם מקיימים. אני לא חושב על דברים כאלה. זו העבודה שלכם. כל הרעש הזה לא הכרחי. יש לכם בחור אחד, אית'ן שטראוס (עיתונאי The Athletic) שבא לכאן וכותב את דעתו וגורם לזה להראות כאילו זה בא ממני. הוא מסתובב כאן, לא מדבר עם אף אחד ואז כותב משהו כזה ועכשיו כולכם מתנפלים עליי כי אני לא רוצה לדבר על זה. אין לי שום קשר לניקס, אני לא יודע מי שלח את פורזינגיס בטרייד. אני רק מנסה לשחק כדורסל. אתם באים כל יום, שואלים אותי על הפרי אייג'נסי, שואלים את החברים שלי לקבוצה והמאמנים שלי ומדליקים את האוהדים לגבי זה. תנו לנו לשחק כדורסל, זה כל מה שאני אומר. וכשאני לא רוצה לדבר אתכם, אז אתם מציגים את זה כבעיה איתי. תתבגרו, תתבגרו. כולכם, חברים. אני בא לפה ועובד כל יום, לא גורם לבעיות, מנסה לשחק כדורסל בדרך הנכונה ולהיות השחקן הכי טוב שאני יכול כל הזמן. אז מה הבעיה? מה עשיתי לכם?".

דוראנט לא עצר שם: "מי אתם בכלל? אז מה אם לא דיברתי? למה אני צריך לדבר אתכם? תגידו לי. זה יעזור לי לעשות את העבודה שלי? לא. לא רציתי לדבר. אני פשוט לא סומך עליכם. כל פעם שאני אומר משהו, מסובבים את זה ומנסים לפרק אותי עם המילים שלי. אז כשאני לא מדבר, זו גם בעיה? אני רק רוצה לשחק כדורסל. לבוא לאולם וללכת הביתה. זה הכל. זו בעיה? אז שתהיה בעיה".

הדפס