דיווח: דאלאס תציע לפורזינגיס חוזה מקס'

המאבס גם נלחמים עם בוסטון על ווקר. סמית' יחבור ללברון בלייקרס

מערכת אתר ערוץ הספורט  25.06.19 - 23:13
תחילת כתבה

בווידאו: תקציר דראפט 2019

קצת פחות מחצי שנה עברה מאז הטרייד הענק ששלח את קריסטאפס פורזינגיס לזרועותיה של דאלאס, ולמרות שהענק הלטבי עדיין לא רשם אפילו דקת משחק אחת במדי הקבוצה ולא חזר לפרקט מאז הפציעה הקשה שלו בעונה שעברה, המאבריקס מעוניינים לשמור אותו לטווח הארוך.

שאמס צ'ראנייה מ"The Athletic" דיווח הערב (שלישי) כי הפורוורד, שהופך לשחקן חופשי עם הגבלה, ייפגש עם ראשי דאלאס עם פתיחת השוק החופשי ביום ראשון, והקבוצה מתכוונת להציע לו חוזה מקסימום של 158 מיליון דולר לחמש שנים. לפני שנפצע, פורזינגיס רשם 185 הופעות בשלוש עונותיו הראשונות במדי הניקס וסיפק בהן 17.8 נקודות ו-7.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עונת המלפפונים ב-NBA מתקרבת לשיאה, וקבוצות רבות כבר מנסות להשיג את השחקנים החמים שמסיימים חוזה. אחד מהם הוא קמבה ווקר, אותו בוסטון מאד רוצה להחתים, על פי דיווחים שהתקבלו היום (שלישי) בארצות הברית.

הסלטיקס נערכים ליום שאחרי קיירי אירווינג, שכן הכוכב ככל הנראה יעזוב במהלך הקיץ לקבוצה אחרת. ווקר, אולי השחקן הבולט ביותר משארלוט, יוכל להיכנס לנעליים של אירווינג מבחינת מספרים. ב-2018/19, בליגה הסדירה, הוא רשם את עונת השיא שלו עם 25.6 נקודות בממוצע למשחק.

ככלל ווקר נוטה להעמיד ממוצעים גבוהים, ואף מוסיף בדרך כלל מעל 5 אסיסטים בממוצע בכל עונה. הוא גם זכה כבר לשלושה זימונים למשחקי האולסטאר, אז בהחלט ניתן לומר שיהיה מדובר בהחתמה נוצצת מבחינת בוסטון.

כמו כן, על פי מארק שטיין מהניו יורק טיימס, בניסיון אפשרי לפתות עוד קצת את קווין דוראנט, ברוקלין בוחנת את האפשרות לצרף את חברו הטוב, הסנטר דיאנדרה ג'ורדן, שהחל את העונה הקודמת בדאלאס וסיים אותה עם הניקס אחרי הטרייד הגדול על קריסטאפס פורזינגיס.

DJ בן ה-30 הופך לשחקן חופשי. הוא רשם בעונה החולפת 11 נקודות ו-13.1 ריבאונדים בממוצע למשחק, ב-69 הופעות במדי שתי הקבוצות. אם הנטס יחתימו גם את דוראנט וגם את קיירי אירווינג כמו שהם חולמים, הם יוכלו להעניק רק כ-4.76 מיליון דולר לשחקנים חדשים אחרים. ג'ורדן הרוויח אשתקד קרוב ל-23 מיליון.

בנוסף, אדריאן ווג'נארוסקי מ-ESPN דיווח כי פורטלנד העניקה לפורוורד ג'ייק לליימן את ההצעה הראשונית שלה, מה שהופך אותו לשחקן חופשי מוגבל וכעת, אם קבוצה אחרת תרצה אותו, היא תצטרך להתעלות על ההצעה של הבלייזרס. ליימן הרוויח אשתקד קצת יותר מ-1.5 מיליון דולר ועל פי חוקי הליגה, ההצעה החדשה חייבת להיות שכר המינימום של הליגה ועוד 200 אלף דולר.

הספיק לכם? קבלו עוד אחד: עתידו של דיאנג'לו ראסל לא ברור לחלוטין. שחקנה של ברוקלין עשוי לחזור ללוס אנג'לס לייקרס לקדנציה שנייה, שכן היום נקבעה פגישה בין הצדדים, כפי שדווח. עוד שחקן שיחבור ללברון הוא ג'יי. אר סמית', שיגיע ללייקרס כשחוזהו בקליבלנד יסתיים. השניים, כמובן זכו יחדיו באליפות ב-2016.

הדפס