"ווסטברוק - השחקן החשוב בהיסטוריה של OKC"

הג'נרל מנג'ר של התאנדר נפרד ממספר 0: "דיברנו והבנו שזה מה שהגיוני עבורו"

מערכת אתר ערוץ הספורט  17.07.19 - 07:33
תחילת כתבה

יוסטון ואוקלהומה סיטי הכריזו הלילה (בין שלישי לרביעי) באופן רשמי על הטרייד הענק ביניהן, במסגרתו נשלח ראסל ווסטברוק לרוקטס תמורת כריס פול ושלל בחירות דראפט עתידיות. התאנדר ניצלו את ההזדמנות על מנת להיפרד רשמית מווסטברוק, ששיחק במועדון במשך 11 עונות.

הג'נרל מנג'ר סם פרסטי אמר: "לאחרונה קיימנו שיחות עם ראסל על הקבוצה, הקריירה שלו והאופן בו הוא רואה את העתיד. מהשיחות האלה יצאנו עם המסקנה שבחינת סיטואציות אחרות תהיה הגיונית עבורו. לכן ולאור ההיסטוריה שלו עם התאנדר, עבדנו יחד כדי לדאוג לכך. היכולת שלנו לעבוד צמוד כל כך עם ראסל והסוכן שלו התאפשרה רק בזכות היחסים העמוקים שבנינו ב-11 השנים האחרונות".

"ראסל ווסטברוק הוא השחקן הכי חשוב בהיסטוריה הקצרה של אוקלהומה סיטי תאנדר. הוא השאיר חותם שלא יימחק על הקבוצה, העיר והמדינה. אף אחד מאיתנו לא יכול היה לצפות שהוא יהפוך לשחקן כזה ואנחנו גאים מאוד על תרומתו להצלחה של המועדון והקהילה שלנו. הוא ומשפחתו תמיד יהיו חלק ממשפחת הת'אנדר ואנחנו מאחלים להם אושר והצלחה בעתיד".

על השחקן שהצטרף אמר פרסטי: "להביא מישהו ברמה של כריס פול זה משהו שמעניק לנו עוד מימד של ניסיון ומנהיגות ובחירות הדראפט יאפשרו לנו להמשיך לבנות לטווח הארוך את החזון שלנו. אנחנו מקבלים את כריס בחזרה לאוקלהומה סיטי. הוא שיחק כאן עם ההורנטס ועזר לסלול את הדרך להגעת הת'אנדר לעיר".

*** ברוקלין עוד חוגגת את ההחלטה של קווין דוראנט (וקיירי אירווינג) לבחור בה והג'נרל מנג'ר שון מארקס, שהינדס את המהלך, סיפר בריאיון כי בפעם הראשונה ששוחח עם דוראנט אחרי ההחלטה שלו, הכוכב אמר לו: "אני אוהב את השיטה שלכם ואת הדרך בה אתם משחקים. אני רואה כמה קשה אתם עובדים, אף פעם לא מרימים ידיים. אף פעם לא יכולנו לקחת את הקבוצה שלכם בקלות".

הדפס