דוראנט: "אף פעם לא הרגשתי שייך לווריירס"

כוכב הנטס בראיון חושפני: לפעמים אני שונא את הקרקס ב-NBA

מערכת אתר ערוץ הספורט  10.09.19 - 18:56
תחילת כתבה

אם תשאלו כל אדם בארה"ב מי היה הגיבור הטראגי של העונה החולפת ב-NBA התשובה כנראה תהיה זהה - קווין דוראנט. אז נכון, קיבלנו אלופה חדשה ומרעננת בדמותה של טורונטו, אף אחד לא היה יכול להישאר אדיש לפציעה הקשה של כוכב הווריירס, שאולי תפסה חלק חשוב באליפות של הראפטורס. הערב (שלישי), אחרי שכבר פתח פרק חדש בקריירה במדי הנטס, דוראנט דיבר לראשונה והתייחס לווריירס, לנטס ואפילו לת'אנדר.

"ההחלטה להגיע לברוקלין הייתה קלה", הסביר דוראנט למגזין 'וול סטריט ג'רנל'. "אפילו לא דיברנו לפני ההחלטה. תמיד הרגשתי חיבור גדול לקהל, שהראה לי אהבה בכל פעם שהגעתי לברקליס סנטר. תמיד תהיתי איך זה מרגיש כשזה המגרש הביתי שלך. הבחירה בספרה 7? מטעמים דתיים, אלוהים נח ביום השביעי אחרי שיצר את כדור הארץ ואת גן העדן".

על חוסר ההתאמה לווריירס הוסיף: "באתי לשם בידיעה שאני הולך להיות חלק מקבוצה, רציתי להיות חלק מהמשפחה ולהרגיש מקובל, אבל בפועל אף פעם לא הייתי אחד מהח'ברה האלה. הם לא בחרו בי בדראפט. סטף, קליי ודריימונד כן נבחרו, איגואדלה הביא להם את האליפות הראשונה ויתר השחקנים שיקמו את הקריירה שלהם שם. איך בדיוק הם יכולים לשקם אותי? מה הם הולכים ללמד אותי? איך הם יכולים לשנות משהו בקריירת הכדורסל שלי? אני כבר נבחרתי ל-MVP, כבר השגתי תארים. לא הרגשתי שם גדול כמו שיכולתי להיות".

"לפעמים אני שונא את הקרקס של ה-NBA", המשיך דוראנט. "אני שונא שהשחקנים נותנים לעסק של הליגה ולתהילה שבאה איתה לשנות להם את הקריירה או את המחשבות לגבי המשחק. לפעמים אני שונא להיות בקרבת העסקנים והפוליטיקאים שבאים יחד עם הליגה. אני שונא את זה.

דוראנט לא עצר ונזכר בתקופתו באוקלהומה: "אנשים הגיעו לבית שלי וריססו בספריי כתובות 'למכירה' בשכונה בה התגוררתי. אנשים שרפו גופיות שלי מול הבית שלי וקראו לי בשמות. הייתה לי הרגשה של רעל ארסי בכל פעם שנכנסתי לאולם. מעולם לא הייתי מחובר לעיר, היה שלב שניסיתי לחזור ולהיות חלק מהקהילה או מהארגון, אבל אני לא סומך על אף אחד שם. הכל שם מזוייף - מה שהם עושים, הארגון עצמו, הג'נרל מנג'ר, כולם. לא דיברתי עם אף אחד מהאנשים שם מאז שעזבתי".

ולמרות כל הכעסים שפרק, דוראנט סיים את הראיון באופטימיות: "בלי כדורסל, לא הייתי עושה הרבה על כדור הארץ. לא הייתי רואה את הדברים שראיתי וגודל עם החברים שגדלתי איתם. אני אסיר תודה".

הדפס