אנתוני דייויס: "לשחק בבולס? זו אפשרות"

הכוכב מלחיץ את הלייקרס? "אני שחקן חופשי בקיץ הבא"

מערכת אתר ערוץ הספורט  05.11.19 - 06:13
תחילת כתבה

לצד כל שלל השחקנים שעברו קבוצות בשוק החופשי במהלך הקיץ האחרון, אחד הטריידים הבולטים ביותר ששינו את ה-NBA היה כמובן זה ששלח את אנתוני דייויס מניו אורלינס ללוס אנג'לס לייקרס.

הטרייד המדובר הזה הגיע אחרי חצי שנה בה הכוכב דרש לעזוב את הפליקנס ושלח רמזים עבים לכך שהקבוצה היחידה בה יהיה מוכן לחתום לטווח ארוך כאשר יהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה הנוכחית תהיה זו מעיר המלאכים.

בשל כך, הדיון על עתידו של דייויס כמעט שאינו קיים, אולם דווקא הוא מתחייב להבהיר סופית שהוא יישאר במדי הלייקרס מעבר לעונה הנוכחית והלילה (בין שני לשלישי), כאשר שב לביקור בעיר הולדתו שיקגו לקראת המפגש בין הקבוצות, הוא סיפק עוד ציטוט שיכול להלחיץ את האוהדים והמנהלים ב-LA, שהשקיעו כל כך הרבה בהבאתו ושלחו תמורתו לפליקנס את לונזו בול, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט ושלל בחירות דראפט.

דייויס הגיע לאחר אימון הלייקרס במפתיע למפגש עם תלמידים בבית הספר בו למד בשיקגו ולאחר שאחד מהם שאל אותו מה יקרה אם תהיה לו ההזדמנות לחזור הביתה ולשחק עבור הבולס, החד-גבה ענה: "האמת, אין שום דבר כמו לשחק בבית. אני לא יודע. זאת אומרת, אני שחקן חופשי בקיץ הבא, אבל נראה מה יהיה. זו אפשרות".

שיקגו נחשבת לאחת מערי הכדורסל הטובות בארצות הברית והצמיחה מתוכה בשנים האחרונות בין היתר את דייויס, דרק רוז, ג'בארי פארקר ואחרים: "זו ה'מכה' של הכדורסל", הבהיר דייויס את עמדתו. "יש לנו את שחקני הכדורסל הכי טובים אי פעם. כל כך הרבה שחקנים שהגיעו ל-NBA ואחרים שלא הגיעו. אומרים שניו יורק מקום ראשון, אבל זה אפילו לא קרוב".

הדפס