"מקומו בלייקרס": ג'קסון כובש את ארה"ב

אקס מכבי ת"א מככב בליגת הפיתוח עם מספרים מפלצתיים

מערכת אתר ערוץ הספורט  27.02.20 - 16:00
תחילת כתבה

בווידאו: פייר ג'קסון חוגג הלילה במדי הסאות' ביי לייקרס על חשבונו של ג'רמי פארגו

פייר ג'קסון עזב את מכבי ת"א כתעלומה. מצד אחד, ההתחלה הייתה פשוט מדהימה עם מספרים נהדרים וקטע בלתי נשכח בו הוא זכה להשוואה תוך כדי שידור לליאו מסי, מצד שני היעלמות ותחושה של חוסר חשק לתרום לקראת הסיום.

מאז, ג'קסון הספיק לנדוד לליגה הסינית ולהפוך שם למכונת מספרים, כשכעת הוא משחק בסאות' ביי לייקרס, קבוצת הפיתוח של הקבוצה מעיר המלאכים. מאז הצטרף לקבוצה לפני 10 משחקים הוא מעמיד מספרים מפלצתיים של 21.6 נקודות למשחק, 4.6 ריב' ו-6.6 אסיסטים, שגורמים לארה"ב ללטוש עיניים לכיוונו.

השיא היה במשחק האחרון מול סנטה קרוז ווריירס, בה משחק ג'רמי פארגו כעת (אחרי שנחתך מהווריירס). ג'קסון גילה יוכלת גבוהה כשצלף 25 נקודות מול מי שהגיע כמחליף שלו לישראל, כולל 9 ריב', 9 אסיסטים ו-2 חטיפות. פשוט מדהים. בארה"ב החמיאו לג'קסון על יכולתו הגבוהה: "יש לו קליעה, מסירה והוא אתלט מדהים. מקומו ב-NBA. סוף סוף הוא מגשים את הפוטנציאל הטמון בו, ופשוט תענוג לצפות בו".

שוב מדברים עליו. פייר ג'קסון
שוב מדברים עליו. פייר ג'קסון

בינתיים, ברשתות החברתיות נפתח קמפיין שקורא ללייקרס להעניק הזדמנות נוספת לכוכב ב-NBA: "הוא כמו קמבה ווקר רק שלפייר יש כוח מתפרץ. יש ללייקרס שחקן כל כך כשרוני בליגת הפיתוח שהם חייבים לנצל. זה לא מובן למה הוא לא בליגה?".

אומנם זה נראה רחוק מאוד שהקבוצה של לברון ג'יימס אכן תיתן לג'קסון הזדמנות, אבל בארה"ב מדווחים שפרנק ווגל מחפש אחרי גארד, כשבימים הקרובים ייפתח משא ומתן עם דיון ווייטרס הפרובלמטי. האם ג'קסון עדיף עליו? לא בטוח. בינתיים, צפו בביצועיו מהלילה בווידאו שבנגן.

ג'קסון או ווייטרס? הפתרונות אצל ווגל
ג'קסון או ווייטרס? הפתרונות אצל ווגל
הדפס