"לברון הציל את חיי": כרמלו בסיפור מדהים

במהלך לייב-צ'אט משותף עם ווייד, חשף מלו רגע דרמטי מהעבר

מערכת אתר ערוץ הספורט  28.03.20 - 11:07
תחילת כתבה

בזמן שליגת ה-NBA מושבתת מכל פעילות, בעקבות מגפת הקורונה, לשחקנים יש לפתע הרבה מאוד זמן פנוי. חלק ממנו הם דואגים בכל זאת להקדיש למיליוני המעריצים ברחבי העולם, בעזרת לייב-צ'אט ברשתות החברתיות. כרמלו אנתוני ביצע בדיוק את זה, במשותף עם דוויין ווייד (כל אחד מביתו שלו, כמובן), ושיתף במהלך השיחה רגע אחד דרמטי מהעבר.

לפני כמה שנים, בזמן הפגרה, יצאו כרמלו אנתוני, דוויין ווייד, כריס פול ולברון ג'יימס לחופשה משותפת באיי הבהאמה. זכורה היטב התמונה של ארבעתם על ה"בננה" בלב ים. הארבעה נחשבים כבר שנים ארוכות לחברים בנפש - ועל פי הסיפור האחרון של "מלו", הוא אף חייב את חייו לאחד מהם.

"קפצנו כולם מהסירה בלב ים ושחינו לאיזו מערה קטנה ואז יצאנו", פתח שחקנה של פורטלנד את סיפורו המדהים, תוך שהוא מזכיר את הפרטים גם לווייד עצמו:  "כולכם שחיתם בחזרה לסירה ואני נשארתי, רציתי לראות עוד קצת. לפתע זרם חזק סחף אותי ללב הים, הרחק מהסירה. היה סוער והרבה חרא עבר לי בראש באותם רגעים. פתאום ראיתי את לברון קופץ מהסירה כמו איזה מק'גייוור".

"הוא קפץ מהסירה למים, החזיק אותי ביד אחת ועם השנייה שחה בחזרה לסירה. הוא הציל את החיים שלי", הוסיף כרמלו ופנה באופן אישי לחברו הטוב: "יו, ברון, אני מעריך את זה כיוון שהצלת את החיים שלי באותו היום. ה'סנפירים' הקטנים שלי לא עבדו עבורי באותו היום".

הדפס