335 מיליון יורו: ההכנסה שצפויה לברצלונה

ישנו את התמונה? במועדון כבר מכרו אלפי מנויי VIP לספוטיפיי קאמפ נואו

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   28.05.25 - 16:41
Getting your Trinity Audio player ready...
(Getty)
(Getty)
מועדון הכדורגל ברצלונה מציב את האצטדיון החדש, ספוטיפיי קאמפ נואו, כמפתח בהבראה הכלכלית שלו. המועדון צפוי לחזור לאצטדיון בספטמבר הקרוב לאחר פגרת הנבחרות, כשכבר באוגוסט מתוכננת חונכת המגרש במשחק גביע ז'ואן גאמפר ב־9 או 10 לחודש.

במסגרת פרויקט "אספאיי בארסה", שירותי האירוח היוקרתיים "בארסה הוספיטליטי" מוכיחים את עצמם כהצלחה מסחרית. כל סוויטות ה־VVIP, שנחשבות למתחמים הבלעדיים ביותר, אזלו לחלוטין. גם מושבים בקטגוריות נוספות כבר נחטפים, ורבים מהם כבר לא זמינים. בנוסף, המועדון מכר למעלה מ־1,000 מושבים בטבעת ה־VIP, שמחירם מתחיל ב־5,500 יורו לעונה, ויהיו זמינים החל מינואר 2026.

בסך הכול, נמכרו עד כה מעל 3,700 מושבי VIP, המהווים מקור להכנסות עתידיות של יותר מ־335 מיליון יורו בטווח הבינוני והארוך. העסקאות כוללות חוזים רב־שנתיים שמעניקים לברצלונה יציבות כלכלית משמעותית לעתיד הקרוב.

המועדון מתכנן להציע סה"כ 9,400 מקומות VIP ואירוח באצטדיון החדש, עם יעד של 120 מיליון יורו בשנה מהכנסות VIP וחסויות. הצלחת המכירות מאשרת את ההימור הכלכלי של ברצלונה וממקמת אותה כאחת מהמובילות באירופה בתחום חוויות הצפייה הפרימיום.