תגיות: פבריציו רומאנו
(Photo by Michael Regan - UEFA/UEFA via Getty Images)
פבריציו רומאנו הפך בשנים האחרונות לשם מוכר עבור כל חובבי הכדורגל בעולם. הכתב האיטלקי בן ה-32 הולך וצומח בקצב מסחרר ונחשב כיום לאחד מאנשי המקצוע הטובים בתחומו, וללא ספק המפורסם ביותר מביניהם. רומאנו החל את דרכו בגיל 18 כשעבד עבור אתר 'TuttoMercatoWeb', לפני שהצטרף ל'סקיי ספורטס' האיטלקי, שם הוא עבד בצמוד לכתב גדול אחר, ג'אנלוקה די מרציו. לאחר מכן, רומאנו החליט לצאת לדרך עצמאית, שהפכה כמובן להצלחה מסחררת כשהיום אין חובב כדורגל שלא מכיר את ה-'Here we go' האייקוני שלו. היום, רומאנו משתף פעולה בין היתר עם גופי ענק כמו הגרדיאן הבריטי, סקיי ספורטס ו-'CBS Sports Golazo', אך המקום בו הוא הכי חזק ומוכר הן הרשתות החברתיות. למעשה, בארבע הרשתות החברתיות המובילות היום; אינסטגרם, פייסבוק, טיק טוק ו-X (טוויטר לשעבר), הוא מחזיק בקרוב ל-115 מיליון עוקבים במצטבר. על פי פלטפורמות שמחשבות הכנסות ברשתות החברתיות על בסיס עוקבים, צפיות ואינטראקציה, הוא מכניס בין 300 ל-400 אלף דולר בחודש רק ברשתות.למעשה, הכנסתו השנתית מוערכת בין 3.5 מיליון דולר ל-5 מיליון דולר. "תמיד אהבתי את הרשתות החברתיות, אך מעולם לא חשבתי שאקים מותג כל כך מוכר", אמר בראיון ל'טרנספרמרקט', "הביטוי 'Here we go' נולד במקרה. כתבתי אותו בסוף פוסט, ואנשים התחילו לשאול אם העסקה כבר נסגרה לגמרי. אחרי שראיתי שזה משמח את הקוראים, החלטתי לשמר את הביטוי ולתת לו את המשקל הראוי, רק כשהכול סגור והעסקה אמיתית".