כבר לא ילד: בניית המותג של לאמין ימאל

הצעד של אדידס, הפרוטוקול שהוסר בנבחרת ושורת חוזי החסות. הספרדי מתעשר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   02.09.25 - 22:06

תגיות: לאמין ימאל

Getting your Trinity Audio player ready...
GSI/Icon Sport via Getty Images
GSI/Icon Sport via Getty Images

משחקן למותג. אדידס הודיעה היום (שלישי) על הלוגו החדש של לאמין ימאל, כחלק מהמאמץ של חברת הנעליים להפוך את כוכב ברצלונה לשחקן המוביל של החברה. אדידס כבר השיקה בספטמבר נעליים של ימאל, LY304, וכעת הוא קיבל לוגו משלו, בדומה למסי.

ימאל עצמו דאג להציב דגש על הפרבר בו הוא גדל, רוקפונדה, כשהוא אמר ש"חשוב לי להראות מאיפה באתי, כי זה מסביר את הדרך בה אני משחק". אדידס צפויה להמשיך ולהציג נעליים חדשות של כוכב בארסה.

בתוך כך, הספרדי חתם על הסכם חדש עם נסקוויק, ענקית המשקאות, במסגרתו תצא מהדורה חדשה עם פרצופו של ימאל. נסקוויק תשמש כספונסרית של הקבוצה של ימאל בקינגס ליג של ג'רארד פיקה. הספרדי חתום על חוזים בהון עתק עם ויזה וקונאמי.

ימאל חתם לפני כחודש על הסכם חסות נוסף עם ביטס, כשלאחרונה נבחרת ספרד הסירה את הפרוטוקול שמחייב להתייחס אליו כקטין לאחר שחגג את יום הולדתו ה-18, כשדורש מהצוות המקצועי של הנבחרת לעבור בדיקות יושר ולא להמצא איתו לבד באותו החדר.