תגיות: מונדיאל המועדונים
מי שצופה במונדיאל המועדונים בוודאי שם לב לפרט מאוד מוזר שקשור בפרס איש המשחק. במקום MVP שנהוג בדרך כלל, שתרגומו Most Valuable Player (השחקן עם הערך הכי גבוה) או MOTM (man of the match, איש המשחק) בחרו בטורניר החדש בשם חדש - Superior Player of the Match (השחקן העליון במשחק).
מסתבר שלא מדובר סתם בגיוון, או טעות של האמריקאים, ושיש לכך משמעות, איך לא? כלכלית. "השחקן העליון" קשור למותג הבירה Michelob ULTRA, שנמצא בקשרים מסחריים עם פיפ"א ונתן חסות. הסלוגן שלו הוא superior light beer.
Congratulations to @OscarUstari for winning the first ever #SuperiorPlayeroftheMatch at the #FIFACWC!#MichelobULTRA #SuperiorIsWorthPlayingFor pic.twitter.com/RCdiOmTm1P— FIFA Club World Cup (@FIFACWC) June 15, 2025
Congratulations to @OscarUstari for winning the first ever #SuperiorPlayeroftheMatch at the #FIFACWC!#MichelobULTRA #SuperiorIsWorthPlayingFor pic.twitter.com/RCdiOmTm1P
טורנירים כאלו הם חלום למפרסמים, מכיוון שהמותגים המובילים בעולם מקבלים חשיפה אדירה. הלוגואים שלהם מופיעים על כדורים, לוחות פרסום, פרסים, מיקרופונים ואף אצטדיונים שנמכרים למיתוג, כפי שנעשה ל"רד רוק סטאדיום", בו נחנך גביע העולם למועדונים.