מכבי תל אביב חלמה והתכוונה לחגוג הערב (ראשון) אליפות, אבל ראתה את הפועל תל אביב מנצחת אותה בתום עוד משחק צמוד, ומצמקת ל-2:1 את סדרת גמר הפלייאוף. מאמן הצהובים עודד קטש סיכם את האכזבה: "קודם כל רצינו את זה מאוד והשחקנים עלו עם הרבה אנרגיות. לפעמים רצו יותר מדי כי לא שיחקנו בדרך שאנחנו רגילים. מיהרנו וזו לא הייתה הדרך הנכונה. ידענו שזה לא הולך להיות קל, לא שיחקנו נכון ולא קלענו באחוזים גבוהים, אני עושה חילופים שלא קשורים דווקא למצ`אפ אלא כדי לתת לשחקנים לנשום. ידענו שהסדרה תהיה תלויה גם בעייפות ונצטרך להילחם בזה. אנחנו צריכים להרים את הראש, יש לנו רק יומיים, לא יודע מאיפה להביא את הכוחות אבל נצטרך לעשות את זה כבר במשחק הבא".על מה שהוביל להפסד אמר: "הפועל שינו את המצ`אפים והסגל, היו דברים שדיברנו עליהם אבל לא ביצענו. נצטרך לעשות התאמות. עדיין מצאנו כוחות לחזור למשחק, נתאושש, נרים את הראש וזה רק יהיה יותר מתוק.ברמת האנרגיות אין לי תלונות, צריכים להיות יותר רגועים. אולי זו הפעם הראשונה שהרגשתי שהשחקנים שיחקו כאילו הלחץ עלינו. הגנתית היו לנו גם דקות טובות, הם עשו כמה סלים גדולים ובסוף זה נופל לכאן או לכאן. לא תכננו תרחיש כמו המשחק הראשון, הוא היה יוצא דופן". ג`ימי קלארק הוסיף: "לא הבאנו את הכל במשך 40 הדקות, בעיקר בהגנה. נתנו למיציץ` להצטיין, אנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר כקבוצה. הם עשו התאמות במהלך המשחק, בכדורסל לא הכל יילך בכל משחק אבל צריך להילחם ולא עשינו את זה מספיק הערב. לקראת המשחק הבא אנחנו צריכים לשכוח מהערב הזה ולהביא כמה שיותר אנרגיה".