בראיינט: "כיף לקחת אנשים ל'רמה הבאה'"

תכירו: המנטור החדש למוטיבציה יחבור לאנשים מוצלחים מכל מיני תחומים, במטרה לגרום להם להצליח אף יותר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   19.01.12 - 13:09

Getting your Trinity Audio player ready...
קובי בראיינט לא זקוק להיכרות. כוכב העל של הלוס אנג'לס לייקרס, שכבר זכה בחמש אליפויות, עומד לתת השראה לכמה מן האנשים הבולטים בתחומם - להשתנות כדי להצליח.

בקמפיין החדש של Nike Basketball, חורג בריאנט מתפקיד ''כוכב הכדורסל'' ונכנס לתפקיד ה''מנטור של מוטיבציה''.  קובי, שקיבל את שיעורי ההצלחה שלו על המגרש, נותן השראה לכמה מאנשי העסקים, הבידור והספורט המובילים והבולטים בעולם ומניע אותם להמשיך אל מעבר לשיא. הגישה המנצחת של בריאנט, המכונה "KobeSystem: הצלחה למצליחנים", מתבססת על יכולתו המוכחת של קובי להשתנות ולהתאים את עצמו כדי להצליח כשחקן.

בראיינט יודע דבר או שניים על הסתגלות והתאמה, והדבר בהחלט בא לידי ביטוי בקריירה הארוכה שלו הכוללת חמש אליפויות, 13 פעמים ALLSTAR של ה-NBA ומדליית זהב אולימפית. קובי למד על חשיבותה של המוטיבציה, תשומת הלב לפרטים, ההכנה וההובלה. ניסיון זה בא לידי ביטוי בתפקידו החדש כמנטור של מוטיבציה, המניע אנשים להמשיך ולהתקדם אל מעבר לפירמידת ההצלחה הקונבנציונלית, "אל מעבר לפסגה", אפילו כאשר הם סבורים שהגיעו לשיאם.

"זה כיף לעבוד עם קבוצה של אנשים מצליחים מאוד ולתת להם השראה להתקדם לרמות חדשות של הצלחה בעזרת KobeSystem", אמר ברייאנט. "אני מלמד אותם איך להשתנות ולהתאים את עצמם על מנת לטפס ל"רמה הבאה".

על המשתתפים בפרויקט נמנים חלק מן האנשים הבולטים בתחומם, מעולם הבמה והמסך, מהמגרש ומהמסלול, מהחלל החיצון ומצליחנים בעולם האמיתי: ריצ'רד ברנסון, לנדון דונובן, לארי פיצג'רלד, ג'רי רייס, טוני רובינס, פול רודריגז, הופ סולו, ליהום וואנג, קניה ווסט, סרינה ויליאמס, עזיז אנסארי ועוד.

"ההצלחה של קובי חורגת מגבולות המגרש ומהווה השראה לאנשים רבים להמשיך אל מעבר למה שנראה להם אפשרי", אומר אחד ממנהלי השיווק. "קמפיין המולטימדיה הזה מזמין את הצרכנים לקחת חלק פעיל. הן בספורט והן בחיים".