לפני מספר שבועות סיים דני אבדיה את עונת השיא בקריירה שלו, במהלכה הפך לכוכב של פורטלנד ולאולסטאר, כמו גם לישראלי הראשון שהעפיל לפלייאוף ה-NBA. בעודו מתכונן לעבר עונתו השביעית בליגה, התראיין לאולפן שישי, כאשר התייחס לתאונה שהובילה לפציעה שהשביתה אותו לתקופה ממושכת. מייק ריצ`מן מ-Locked On Blazers, ביקר את התקשורת בפורטלנד, וגם את עצמו בנוגע לצורה בה התייחסו למקרה: "התקשורת בפורטלנד, כולל אותי, סיקרה את זה בצורה גרועה. עשינו עבודה לא טובה, אף אתר מקומי לא ידע על זה. בהתחלה זה דווח רק כתאונת דרכים קלה. זה היה צריך להיות עניין גדול יותר. הוא נפצע ואז שיחק, ונפצע שוב אחר כך במהלך משחק, דני לא אחד שיגיד `ככה נפצעתי` אז זו בעצם הפעם הראשונה שבה קיבלנו בהירות לגבי מה באמת קרה. נשמע שזה היה מפחיד ורציני יותר ממה שחשבנו". ריצ`מן המשיך: "ומה בנוגע לבלייזרס? מדובר בעונה שנייה ברציפות שבה שחקן שלנו מעורב בתאונת דרכים, והמועדון לא מפרסם כלום בצורה פומבית. קשה לדעת מה דני אמר לצוות הרפואי. האם הוא אמר שהגב שלו בסדר? האם הוא המעיט בחומרת התאונה כשהוא דיבר על כך? הצוות הרפואי ידע רק את מה שהוא סיפר להם, משם זה כבר החמיר והפך לבעיה. קשה לדעת מה דני חשף בתוך המועדון"."מי שהיה בתאונת דרכים יודע שזה באמת משפיע לתקופה. אני הייתי בתאונה קלה והיו לי כאבי גב תחתון שנמשכו הרבה זמן, אז אני יכול רק לדמיין מה זה עבור דני, שהעבודה שלו הרבה יותר תובענית מאשר לשבת ליד שולחן כמוני".עוד אמר ריצ`מן: "אני לא חושב שזה משנה לגמרי את הדרך שבה אנחנו שופטים את המשחק של דני בסוף השנה, אבל אם זו הייתה פציעה חדה זה כן גורם לך להרגיש קצת טוב יותר לגבי עניינים כמו עומס וכו... אם הוא יתרכז בכדורסל ויימנע מדברים מפחידים מחוץ לפרקט, אפשר לנחש שהעניין הזה שזה לא ישאר איתו. מרגע שהוא חזר לעצמו לגמרי מהפציעה הוא היה שם`".