<p>חוזה אלברדו חי את החלום של כל ניו-יורקי. הרכז בן ה-28 שנולד וגדל בניו יורק ועבר בפברואר האחרון בטרייד לניקס - זכה לאחרונה באליפות עם הקבוצה שהוא אוהד, כשהוא משחק תפקיד משמעותי בסדרת הגמר מול סן אנטוניו והפך לאחד השחקנים הכי אהובים במדיסון סקוור גארדן. </p><p>אחרי שהפך לשחקן חופשי, אלברדו חתם הלילה (שישי) על חוזה חדש בשורות הניקס בשווי של כ-14 מיליון דולר לשלוש שנים. תחילה הוא לא מימש את אופציית השחקן שלו לעונה הבאה בסך 4.5 מיליון דולר - ואז הבטיח את הישארותו עם חוזה נוח עבור הניקס. </p> "אני בבית", צייץ אלברדו עם לבבות כתומים וכחולים. כבר במשחקו הרביעי בניקס, לאחר הטרייד מניו אורלינס, הוא להט עם 26 נקודות על 8 מ-13 משלוש ו-5 חטיפות, אך רגע השיא שלו הרגע במשחק 4 הבלתי נשכח מול סן אנטוניו - כשקלע 8 נקודות ברבע האחרון, לצד מהלכים נוספים, בדרך לקאמבק היסטורי מפיגור 29 שקבע 1:3 על הספרס. בתוך כך, מי שלא צפוי להישאר בניקס הוא הסנטר המחליף מיצ`ל רובינסון, כאשר על פי הדיווחים ברוקלין של בן שרף ודני וולף עשויה לקלוט אותו משוק השחקנים החופשיים ולהעביר אותו לצד השני של הגשר בתפוח הגדול. כמו כן, כתב ה-NBA ג`ייק פישר דיווח על מהלך מסתמן של מילווקי: "הבאקס מחפשים טרייד על מיילס טרנר וקייל קוזמה". I’m Home 🧡💙🧡💙🧡— Jose Alvarado (@AlvaradoJose15) June 26, 2026