חוזר ליד אליהו. בונזי קולסון חתם לשנתיים במכבי תל אביב וישוב לקדנציה שנייה בצהוב, אחרי ששיחק בקבוצה מ-2022 עד 2024. אהוב הקהל בהיכל הוא הרכש הראשון של האלופה לקראת עונת 2026/27. על תחילת המו"מ פורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט.המשא ומתן התנהל והתקדם באופן חיובי כבר מהשיחות הראשונות בין הצדדים, כשקולסון הביע נכונות ורצון גבוהים לשוב למכבי לאחר שנתיים בפנרבחצ`ה. לצד פניות נוספות שקיבל, לפורוורד בן ה-30 נותרה חיבה גדולה לצהובים, המנהל המקצועי קלאודיו קולדבלה היווה חלק משמעותי במשא ומתן להחזרתו למועדון, ובסופו של דבר השחקן החליט לחתום. פרמטר משמעותי נוסף בהחלטתו של קולסון לחתום במכבי, הוא העובדה שעודד קטש, שרצה בחזרתו לקבוצה, נשאר המאמן. בין השניים ישנו קשר טוב, והם שוחחו מספר פעמים בתקופה האחרונה. קולסון החזיק בסעיף יציאה מחוזהו בפנרבחצ`ה, שעמד על 200 אלף יורו. הוא השתכר ב-1.5 מיליון דולר לעונה אצל הקבוצה הטורקית, כששכרו אצל הצהובים צפוי להיות זהה. כאמור, קולסון ידוע כשחקן אהוב מאוד על ידי אוהדי מכבי ת"א. הוא היה לאחד מהשחקנים הדומיננטיים במועדון, שם הוא התפתח משמעותית והפך לאחד משחקני היורוליג המובילים בליגה.כזכור, בשתי עונותיו במכבי קולסון היה רחוק משחק אחד בלבד מהעפלה לפיינל פור אך נכנע ביחד עם חבריו 3:2 למונאקו ולפנאתינייקוס. בשנתיים הללו קולסון היה אחד מעמודי התווך של קטש, וב-2023/2024 רשם ממוצעים יפים של 12.6 נקודות (55.1% ל-2, 38.7% ל-3, 79.4% מהקו) לצד 5.3 ריבאונדים ו-1.2 חטיפות.בעונתו הראשונה בפנרבחצ`ה הוא אמנם זכה ביורוליג, אך קלע 6.7 נקודות בלבד ב-18:27 דקות ולקראת שלבי הסיום של העונה הנוכחית הוא סבל מירידה במעמדו בקבוצה וסיים עם ממוצע של 7.1 נקודות ב-16:52 דקות לערב ביורוליג.